-8-

350 24 37
                                    


Elini kaldırıp kapıya üç kere vurduğunda içerideki sessizlik son bulmuştu. Açılan kapının ardında gördüğü gri eşofman takımı içerisindeki bu adam resmen uyku sersemiydi.

En son burada onu bu hâlde gördüğü için ağzından laf alabileceğini düşünerek sevinmişti. Şimdiyse neden geldiği hakkında dahi bir fikri yoktu.

O bir katildi ve o gece Vera'yı evine bırakıp o adamı öldürmüştü.

Sırf onu t**iz etmeye kalkıştığı için.

Bu Vera'yı özel hissettirirken bir yanı da 'o katilin teki' diye bağırıyordu ancak Vera'nın o yanını dinlemeye niyeti yoktu. Çünkü bu adamda onu kendine çeken bir şey vardı.

"Yunesa?"

Sayılı kez ismini ondan duyduğunda kalbi tekrar teklemişti. Evet bu adam onun ayarlarıyla oynuyordu.

"Bu saatte ne işin var burada?"

"Bilmiyorum."

Jungkook kaşlarını kaldırarak ona bakmış ardından kapıyı açık bırakıp içeri yönelmişti.

Vera hızla içeri girip ayakkabılarını çıkartmış Jungkook'un peşinden gitmişti. Jungkook oturduğu koltukta başı geriye yaslı gözleri kapalı dururken koltuğun üzerindeki pike onun burada uyuduğunu belli ediyordu.

Vera Jungkook'un hemen yanındaki tekliye oturduğunda aklına yine o akşam burada oturup onu sorguya çekişi gelmişti.

"Küçük bir polisin evime baskın yapma sebebini sorabilir miyim? Hemde bu saatte?"

Saat gece ikiydi...

"Uyuyamadım."

Jungkook gözlerini açıp başını sola doğru eğdi ve ona baktı.

"Ve sende 'Jungkook'u rahatsız edeyim' mi dedin?"

Vera başını olumlu şekilde salladığında Jungkook gülmüştü. Ardından yerinde doğrularak ona bakmıştı. Bu küçük polis asla iflah olacak bir şeye benzemiyordu.

"Resmen takıntılı aşık hâline geldin. Neyse, bir şey içer misin?"

Ayağa kalkıp mutfağa yönelen Jungkook'a kaşlarını çatıp peşinden gitmeye başladı.

"Senin neyine aşık olacağım be!"

Jungkook'un aniden ona dönmesiyle ona çarparak durmak zorunda kalmıştı Vera.

"Yine büyük konuşuyorsun Minik Polis."

İşaret parmağıyla burnunun ucuna vurup mutfağa giren Jungkook arkasında deli gibi kalbi atan bir kız olduğunun farkındaydı ve bu onu gülümsetiyordu.

"Ya!"

Sinirle mutfağa giren Vera'ya bakıp tekrar gülmeye başlayan Jungkook tam anlamıyla kaşınıyordu.

Jeon Jungkook | KS1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin