.
Vera elindeki silahı iyice kavramış babasının işaretiyle odanın kapısını tekme atarak açmıştı. İçeri girerken temkinli bir şekilde silahını odada gezdirmiş kimsenin olmadığı kanaatine vararak babasına gelmesi işaretini vermişti.
"Boş."
Başkan derin bir nefes verip odadan çıktığında Vera'da arkasından çıkmıştı. Tam o sırada duydukları silah sesiyle yerlerine sinmiş birbirlerine bakarak hızla sesin geldiği yöne doğru koşmuşlardı.
Alt kata indiklerinde çatışmanın olduğu yer olduğunu Jungkook'un sesi sayesinde anlamışlardı.
"He zaten tüm pezevenkleri çeken bir piçim ben!"
Vera onun bu hâline gülmeden edemezken MinHyuk kahkaha ata ata karşısındakilere sıkıyordu. Başkan ve Vera'da onlara katıldığında Jungkook yanındaki kıza bakıp göz devirdi.
"Başkan, işinize karışmak gibi olsun, bunun ne işi var burada?"
Başkan önce kızına sonra Jeon'a bakarak kaşlarını kaldırmıştı.
"Görevini yapması için getirmem sorun mu Jungkook?"
"Hayır, kızınız kahraman olmak istiyormuşta. Kendini tehlikeye atması için getirdiniz sanıyorum."
Vera duyduğuyla ateş etmeyi kesmiş Jungkook'a bakmıştı. Jungkook ise şarjör değiştirmek için eğilmişti.
Tam değiştirip silahı hazırlamıştı ki başını kaldırıp Vera'nın göz hapsine yakalandığını görmüştü.
Onu takmadan eski pozisyonuna geçip ateş etmeye devam etmiş, tek fark olarak yerinden ayrılıp ilerideki duvarın arkasına geçmişti.
Vera korkuyla onu izlerken Jungkook karşısındaki adamı vurmuş, onun saklandığı duvara geçip öldüğüne emin olduktan sonra diğerlerine sıkmaya devam etmişti.
"Vera, MinHyuk ile arkadan dolaşın. Jungkook riskli bir yerde. Destek gerek."
Vera korku içinde babasının dediğini yapıp MinHyuk'un peşinden arka tarafa doğru koşmuşlardı. Karşılarına çıkan adama dek.
"Bir yere mi gidiyordunuz?"
Vera onun pişkin gülüşüne karşılık verip silahını kaldırdı.
"Aynen öyle."
Adamı tek hamlede vurduğunda MinHyuk göz devirdi.
"Havalı mı oldun şimdi? Bücür."
Vera onu çokta takmadan ilerlemeye devam ettiğinde MinHyuk'ta peşinden gitmişti. Aşağıya doğru inen boşluğa dikkat ederek babasının dediği yere geldiğinde kalbi hızla atmaya başladı.
Tehlikeliydi.
Hemde fazlasıyla."Has... Oğlum biz burada ne bok yiyeceğiz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon Jungkook | KS1
FanfictionBen Jeon Jungkook. Bu kadarı bile sizin için fazla. [Katil sıralamasında 1.] 18.11.2023 [Army sıralamasında 1.] 02.02.2024 [Zanlı sıralamasında 1.] 28.04.2024