-36-

226 17 27
                                    

.

Sıkıntıyla nefes veren Vera'ya doğru kaymış masanın altında duran elini avucuna hapsederek baş parmağıyla okşamıştı Jeon.

Vera hızla ona döndüğünde Jungkook sanki hiçbir şey yapmıyormuş gibi konuşulanları dinliyordu.

"Tamam o zaman devriyede bu işin peşine düşeceksiniz. Kendi kafanıza göre planlama yapın, birbirinizi daha iyi tanıyorsunuz."

Müdür dediklerinin ardından Jungkook'la göz göze geldiğinde kaşlarını çatmıştı.

"Sende kendi işine dönebilirsin. Bir katilin yardımına ihtiyacımız yok."

Başkomiser keyiflice sırıtırken Vera hızla babasına bakmıştı. Bay Walsh söylenenleri engellemek için ağzını açmıştı ki Jungkook'un sesiyle herkes susmak zorunda kalmıştı.

"Öyle mi? Bir zamanlar kendi adını ön plana çıkartmak için köpek gibi yalvarıyordun vakaları çözmem için. Şimdi yine ününü engellerim diye mi korkuyorsun?"

Vera, Jungkook'un zarar görmesinden korkarak elini tutan eli sıkmıştı. Jungkook ise onu pekte takmamıştı.

"Korkma, ününü engellemek benim için zevk olacak."

Jungkook'un dedikleriyle herkes şok içerisinde kalırken o sırıtarak Yunesa'nın elini bırakıp ayağa kalkmıştı.

"Devriyede görüşürüz, sevgili komiserlerim."

.

Devriye saati geldiğinde herkes sözlendikleri yere gelmişlerdi. Vera, Jungkook'u arasada bulamıyordu ve bu onu daha da huzursuz ediyordu.

"Ne o Vera? Katil sevgilin aramızda yok diye mi böylesin?"

Başkomiserin dediğiyle Vera gözlerini kısarak ona bakmıştı.

"Ona buluşma yerini söylemediniz."

Başkomiser onu takmadan güldüğünde Vera sinirle ona bir adım atmıştı ki başkomiser kaşlarını kaldırdı.

MinHyuk, Vera'nın başına iş almaması için kolundan tutmuştu ve Vera bu hareketlerle daha da sinir olmuştu ki duyduğu sesle içi büyük bir huzura ermişti.

"Bana yer söylemelerine gerek yok güzelim."

Başkomiser sinirle bir küfür mırıldandığında Vera, tebessüm ederek Jungkook'a dönmüştü.

"Nasılsa ne zaman nerede olmam gerektiğinin bilincindeyim."

Jungkook konuşarak aralarından geçmiş yürümeye başlamıştı ve başkomiserin sinirlenmesinin keyfini sürmüştü.

Vera onlara son kez bakarak Jungkook'un peşinden gitmişti.

"Neden sana laf etmelerine müsamaha gösteriyorsun?"

Sinirle mızmızlanmasına karşı Jungkook gülerek göz ucuyla ona bakmış ardından önüne dönmüştü.

"Yapabilecekleri tek şey zorbalık çünkü. Bırakta çocuklar eğlensin."

Jeon Jungkook | KS1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin