-26-

267 18 14
                                    

.

"Ian yine başardı!"

Vera'nın sesi tüm evde yankılanırken küçük kız bulanık olan yüzü seçmeye çalışarak ekrana bakmaya devam etti.

İnternet çekmediği için pixel oldukça düşüktü. Ve yüzünü asla tam seçememişti.

Babası kızının odasına girdiğinde haberleri izlediği bilgisayara bakan Vera'yı görmüştü.

"Ahh, cidden çok iyi. Çıldıracağım."

Kızının fısıltısını duyan Bay Walsh gülmüştü. Ardından yavaşça kızın odasına girip kapıyı kapatarak kızına yönelmişti. Vera babasını gördüğünde gülümsemişti.

"Baba! Gördün mü? Yine başardı!"

Babası gülerek kızına bakmış Jungkook'a olan hayranlığını içten içe kıskansada onun bu hâlleri cidden komik geliyordu.

"Baba lütfen! Seul'e giderken geleyim, tanıştır beni onunla!"

"Söz veremem. Ama Seul'e gelebilirsin."

Vera heyecanla gülümserken ekrandaki yüz hatlarını anlayamasada az çok gördüğü adama hayranca bakmıştı. Son zamanlarda çok görmesede uzun bir sürenin ardından tekrar başardığı bir vakayı görmek Vera'nın hayranlığını daha da artırmıştı.

"Annen ne zaman gelecek?"

"Bilmiyorum ara sor."

Vera eline yaslı yüzüyle bilgisayarına hayranca bakarken cevapladığı babasına karşı olan bu umursamaz tavrı Başkanı güldürmüştü. Odadan çıkan Bay Walsh eşini aramak için çıkardığı telefonda gördüğü müdürün ismiyle kaşlarını çatmış, çalışma odasına girerek aramayı cevaplamıştı.

"Evet?"

"Beni başkanım olarak değil, eniştem olarak dinle."

Birkaç hışırtının ardından ona ulaşan müdürün sesiyle kalakalmıştı.

"Bir cinayet işledim."

.

Yumruklarını hızla vurduğu kapı saniyeler içinde açılırken Jungkook haftalardır aradığı yüzle karşı karşıya kalmıştı. Kızın gergin yüzü, çatık kaşları ve kıpkırmızı olan dolu gözlerini gördüğünde onunda kaşları çatılmıştı.

"Yunesa?"

Vera hızlanan kalbini aldırış etmedi bu kez.

"Ian?"

Jungkook duyduğuyla şaşkınlık içerisinde kalakalırken dudaklarını aralamış diyecek bir şeyler aramıştı.

Vera ise bu gerçekliği onun ilk kez apaçık belşi ettiği duygularıyla gözündeki yaşın akmasına izin vermişti.

"İnanamıyorum. Sen. Sen gerçekten..."

Jungkook derin bir nefes verip geri çekilmişti.

Jeon Jungkook | KS1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin