-33-

236 17 17
                                    

.

Vera hızlı adımlarla ilerlediği sokağın sonuna geldiğinde hızlı karar vermesi, sağa ya da sola dönmesi gerekiyordu.

Hızla sola döndüğünde ilerideki ayrıma giren büyük bedeni görmüş koşarak oraya gitmişti. Ara sokağa girdiğinde çıkmaza kısılmış olan kişiyle alayla sırıtmış silahını doğrultmuştu.

"Yat yere."

Karşısındaki adam inatla ona karşı çıkarken yan taraftaki binaya bakmış hızla borular yardımıyla tırmanmaya başlamıştı. Vera iki el ateş ettiğinde biri adamın bacağını sıyırırken diğeri kılpayıyla ıskalanmıştı.

Bu onu durdurmamış canı yansada yukarı tırmanmaya devam etmişti. Vera onun pes etmediğini gördüğünde onu yakalamak için peşinden tırmanmaya başlamıştı. Ancak onu durduran başka bir şey vardı.

Jeon Jungkook...

Bina terasına tırmandığında karşısında gördüğü koca bedenin arkası ona dönüktü. Şuanlık onu es geçerek kaçan adama odaklanmaya çalışmıştı ancak o zaten Jungkook'un yanına ilerliyordu. Jungkook arkasını döndüğü gibi onunla göz göze geldiğinde yüzünde ufak bir tebessüm belirmiş ancak çok sürmemişti.

Belki saliselere tekabül eden bir süreydi.

Vera anlamazca ona bakarken Jungkook'a göre kısa olan beden yere düşmüş bacağını tutmuştu.

"Sevgiline beni tanıtmadın mı yani?"

Vera anlamazca onlara bakarken Jungkook bir kez olsun gözlerini ayırmadığı kıza yaklaşmıştı.

"Ne bu şimdi?"

Vera'nın keskin sesiyle sorduğu soru Jungkook'un garip hissetmesine neden olmuştu.

Karşısındaki bu küçük kızın sivri dilli hallerini kendisine karşı göstermesini beklemiyordu.

Elini kızın elinde sımsıkı kavradığı silahına uzattığında Vera'nın kaşları çatılmıştı. Elini hızla arkasına doğru götürdüğünde Jungkook'ta ona karşı çatmıştı kaşlarını.

"Silahını ver Yunesa."

Vera tam aksi tetiğini çekip Jungkook'a doğru silahını doğrulttuğunda Jungkook ciddi manada şok olmuştu. Ondan böyle şeyler beklemiyordu.

"Alakanız ne?"

Jungkook cevapsız kalırken Vera dahada öfkelenmişti.

"Ne o? Vuracak mısın beni?"

Jungkook'un alayla sorduğu soruya karşı Vera kaşlarını kaldırdı. Onu bu kadar hafife almış olduğunu bilmiyordu.

"Yapamayacağım bir şey değil."

Gözleriyle arkadaki adamı işaret ettiğinde Jungkook kaşlarını daha da çatmıştı. Sadece ufak bir kavgada Vera'nın ona herkes gibi olmasını asla beklemiyordu.

Jeon Jungkook | KS1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin