-16-

296 19 26
                                    

.

Saçından sürüklediği ve tüm hırsını çıkarırcasına kapıdan sokmuştu. Başkan, müdür ve başkomiser ayağa fırladığında tüm ekip bellerindeki silaha ellerini koymuştu.

Korkuyorlardı.
Ve Jungkook sebepsizce bundan mutlu olmuştu.

"Ne işin var senin burada?!"

Müdür, Jungkook'un eli altında kıvranan tanıdık yüzle korkuya kapılmıştı.

"Anlat lan!"

Jungkook, eli altında olan saçları sertçe çekerken müdürle göz göze gelen adam anında caymıştı.

"Ben yaptım!"

Jungkook duyduğuyla beyninden vurulmuşa dönerken müdür sırıtmıştı.

"Ne? Hayır, yalan söyleme! Doğruyu anlatsana! Bu herifin yaptığını söylesene!"

Jungkook hırsla müdürü gösterdiğinde başkan artık emindi. Bu işin altında kesinlikle bu müdür vardı.

"Jungkook yeter."

Başkanın araya girmesiyle Jungkook ona tekrar hayal kırıklığıyla bakmıştı.

"Ama, söylemiyor. O yaptı. O bun..."

"Jungkook yeter dedim. Kendi yaptığını itiraf ediyorsa suçlu odur. Teşekkür ederim. Görevin olmamasına rağmen bunu yaptığın için."

Ekiplere işaret ettiğinde Jungkook'un ellerinden kurtarılıp nezarete götürülen adama baktı uzunca. Ardından dolu ne nefreti barındırdığı gözleriyle başkana döndü.

"Sizde onlar gibiymişsiniz."

Başkan onun böyle düşünmesine kırılmıştı ancak Jungkook, onun kendisini desteklediğini ve doğruyu bildiğini bilmediğinden bir şey diyemiyordu.

"Hayal kırıklığından ibaretsiniz. Pisliğinizde boğulmanız için elimden geleni yapacağım. Size bu emniyeti dar edeceğim."

Müdür ve başkomiser birbirine bakarken MinHyuk endişeyle Jungkook'a bakıyordu. Ortamdaki herkes tırsıyordu çünkü Jungkook  hem aşırı derecede tehlikeli hemde cidden zeki biriydi. Gözü kapalı her şeyi yapabilecek kapasitedeydi.
Şimdi?

"Bu binada kaldığınız her süre, pisliklerinizi kabullenmediğiniz her süre sizin başınıza bela açacağım. Sizi rahat bırakmayacağım."

Bakışlarını müdür ve başkomiserden çekip başkana çevirdiğinde başkan onun tek bir kelimesini kaçırmak istemezcesine dinliyordu.

"Bana inanmanıza rağmen elimden aldığınız rütbenin her bir maddesi için pişman edeceğim."

Başkan şaşkınlıkla kaşlarını çattığında Jungkook nefretle hepsine baktı.

"Dediklerimi andım olsun yapacağım. Bunu böyle bilin."

Ve Jungkook gözleriyle asıl hayal kırıklığını yaşadığı kıza bakmış, dolu ve nefret dolu gözlerini ona unutturmamak adına son kez ona değdirerek tekrar terk etmişti o binayı. Ardından ise planlarını uygulamaya, andını yerine getiemeye başlamıştı.

Jeon Jungkook | KS1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin