-15-

320 21 24
                                    

Dövmeli elinde tuttuğu kahve bardağıyla önündeki dosyayı inceliyor vakayla ilgili teorileri kafasında canlandırmak amaçlı gözlerini kapalı tutuyordu.

Odaklanmış şekilde kafasında kurduğu sahneyi kendi yaşıyormuş gibi canlandırdığı sırada kopan gürültüyle gözleri aniden açılmış tüm kurduğu sahne aklından silinmişti.

Bardağı sakince masaya bıraktığı sırada içeriye dolan ekip arkadaşları hızla kapı ve pencereleri ardından da ışıkları kapatmışlardı.

Çatık kaşlarıyla karanlığa alışmaya başlayan gözlerini yandaki adama çevirmişti. Tanıdık yüzü onu rahatlatırken göz devirmesine engel olamamıştı.

"Korkuttun beni MinHyuk. Neler oluyor?"

MinHyuk gözlerini telaşla kaçırırken ortamın sessizleşmesi onun dikkatini çekmişti.

Bakışlarını etrafta dolandırmayı bırakıp tekrar MinHyuk'a çevirdiği sırada MinHyuk elini yumruk yapmıştı.

"Özür dilerim Jeon."

Jungkook anlamazca kaşlarını çattığında elini açıp ensesine sertçe vurmuş koca bedenin bayılmasına neden olmuştu.

Jungkook'un bedeni savunmasızca yere yığıldığında MinHyuk dolu gözleriyle içeride bekleyenlere işaret vermişti. Herkes sessizce onun bedenini kaldırmış dört kişi birlikte otopsilerin yapıldığı odaya doğru ilerlemeye başlamışlardı.

Odaya girdiklerinde arkası dönük olan müdür seslerle birlikte kapıya dönmüş ve istediğini aldığı için gülümsemişti.

Jungkook demir sehpanın üzerine bırakıldığında içeriden gelen ve eldivenlerini takan başkomiser gülümsemişti.

"En azından üstü kapanacak."

Müdüre karşı söylediğiyle onay almış ve Jungkook'un parmak izlerini bir eldiven üzerine geçirip dondurmuştu.

Elindeki orta dozdaki uyuşturucuyu bünyesine enjekte ederken gerçekleştirilmiş t**avüzün üstü örtülmesi için bu baygın adamın sperm örneklerinden almayı da ihmal etmemişti.

Dışarıda bekleyen ekibe işaret verildiğinde içeri girmiş, Jungkook'u alarak emniyetin revirine götürmüşlerdi.

Hemşire onlarla ilgilenmek için geldiğinde ona kan alması gerektiğini söylemişlerdi.

Alınan kan tahlile yollandığında ayılmaya başlayan Jungkook yanındaki MinHyuk'a bakmıştı.

"N'oldu?"

MinHyuk gülümsemeye çalışmıştı.

"Bayılmak üzereydin ve seni tuttum. Kan tahlili yapıyorlar şuan. Endişelenme."

Jungkook başını olumlu şekilde sallarken aslında MinHyuk'un onu bayılttığını anımsıyordu yine de güvendiği için bir şey dememişti.

İlerleyen saatlerde ara ara uyuyan Jungkook'un tahlil sonuçları geldiğinde revir kapısı sertçe açılmış içeriye bütün kıdemliler girmişti.

Jeon Jungkook | KS1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin