-29-

273 21 23
                                    

.

"Gitmek istemiyorum."

Jungkook tebessüm ederek yaslandığı duvardan doğrulup kıza doğru ilerlemişti.

"Ne olursa olsun baban. Böylece sırt çevirmen hoş olmaz."

Vera başını eğip çantasını isteksizce kapatırken söylemek istediği şeyi Jungkook'a nasıl açıklayacağını düşünüyordu.

"Jeon."

Eninde sonunda öğrenecek nasılsa düşüncesiyle Jungkook'a döndüğünde elleri cebinde olan adam seffaf kemik gözlükleri ardından ona bakmıştı.

"Babam aslında, seninde gelmeni istemişti."

Vera dudağını dişleyip alacağı tepkiyi ölçmeye çalışırken Jungkook ifadesizce Vera'ya bakmış ardından başını sallamıştı.

"Tamam. Birlikte gideriz."

Vera'nın gözleri ışıldamaya başladığında Jungkook gülmeden edememişti.

"Hadi, ilk önce evine."

Vera onu dinleyerek çantasını omuzuna takmış, odanın çıkışına ilerlemişti Jungkook'la. Birlikte evden çıktıklarında sokağın çıkışına yürümeye başlamışlardı.

Vera'nın durgunluğu Jungkook'un dikkatini çekerken göz ucuyla dalgınca yürüyen kıza bakmıştı.

"Sorun ne?"

Duygu barındırmayan sesi Vera'nın kulaklarını doldururken anlık Jungkook'a bakmış ardından çekingence gözlerini çekmişti.

"Sorun yok."

"Çok kötü bir yalancısın."

Vera ona baktığında Jungkook elleri cebinde şekilde yürümeye devam ediyordu. Bu adama ve yaşadığı gerçeklere alışması uzun sürecekti.

"Çok profesyonel bir duygusuzsun."

Jungkook hızla ona baktığında Vera bakışlarını kaçırıp adımlarını hızlandırmıştı. Jungkook ise saçlarını geriye atıp diliyle dudaklarını ıslatarak ona yetişmişti.

"Hâlâ gerçeklere alışamadığını varsayıyorum."

Jungkook'un sesiyle Vera tuttuğu sırt çantasının kolunu daha da sıkmıştı.

"Yoksa bu nefretinin aşkının önüne geçtiğini görmek fazla acı verici olur."

Jungkook'un arabanın kapısını açarak Vera'ya dönmesiyle Vera ona bakmadan binmişti. Jungkook bir süre ona bakmış ardından derince bir nefes alarak kapıyı kapatarak şoför koltuğuna geçmişti. Vera'ya göz ucuyla baktığında kemerinin takılı olduğunu görmüştü. Rahatça arabayı çalıştırdığında Vera'ya bakarak kontrol etmeyi unutmuyordu da.

Ardından bu duruma karşı ciddi manada sıkılarak arabayı kenara çekip frene basmış el frenini çekmişti. Vera bakışlarını ona çevirdiğinde Jungkook derin bir nefes verdi.

Jeon Jungkook | KS1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin