.
Bedeni yerde acıyla hareket ettiğinde arkasından duyduğu sesle buruşturduğu yüzü nefret dolu bir ifadeye dönmüştü.
"Günaydın Melinda."
Yanına oturan beden kalkmasına yardım etmek için kolundan tutmuştu ancak kız hızla geri çekilmişti, canı acısada.
"Ah Melinda, cidden Jungkook'un kız versiyonu gibisin."
Gülümseyerek söylediği şeye karşı Melinda yüzünü buruşturarak yerinde doğruldu.
"Sizde o hapise attığınız itler gibisiniz."
Başkan Walsh bakışlarını kaçırıp derin bir nefes verirken Melinda ona küçümseyici bakışlarını atmakla yükümlüydü.
"İtiraf etmiyorsan Jungkook'un dediklerini, cinayetlerin suçunu üstleneceksin."
Melinda büyülttüğü gözlerle ona bakarken nasıl bir bataklığa düştüğünün farkında değildi.
Başkan Walsh'un eli kızın omuzuna gittiğinde Melinda hızla rütbesini belirten amblemi tutmuştu sıkıca.
"Sakın. Kendi pisliklerinizi, benim rütbeme dokunarak kirletmeyin."
Başkan Walsh derin bir nefes verip kızın elini tuttuğunda Melinda başını hızla iki yana sallamış adamın karnına son gücünü kullanarak tekme atmış onu uzaklaştırmıştı.
"Sana dokunma dedim."
"Zorundasın Melinda! Jungkook'u ele vermiyorsan katlanacaksın!"
Melinda ona sinirle baktığında canı daha da yanmaya başlamıştı. Baştan anlamalıydı üzerine ses kayıt cihazı takıldığını. Nasıl böyle bir tuzağa düşmüştü...
"Ver dedim Melinda. Böylece ikinizde zarar görmezsiniz."
"Sana inanmıyorum."
Melinda dik başlıydı. Ve bundan asla taviz vermezdi. Bu Jungkook bile olsa...
"Başka şansın var mı Melinda?"
Yoktu.
"Çözüm önerin varsa söyle."
Yoktu.
"Yardım edebileceğim bir durum var mı ya da?"
Yoktu...
"O zaman rütben?"
Elini uzattığında Melinda ağlamamak için kendini sıkmış eli altında duran rütbesine bakmıştı. Yavaşça onu çıkarttığında Bay Walsh elinden almış belindeki kelepçeleri çıkartarak kızın bileklerini iki demir parçasına esir etmişti.
Sadece bileklerini mi esir etmişti yoksa?
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon Jungkook | KS1
FanfictionBen Jeon Jungkook. Bu kadarı bile sizin için fazla. [Katil sıralamasında 1.] 18.11.2023 [Army sıralamasında 1.] 02.02.2024 [Zanlı sıralamasında 1.] 28.04.2024