Merhaba asklarim
Taslak bölümİG;THAYAZAR
*
*
*Liva...
Ettiği yemin beni derinden etkilemişti. Benim için yemin etmişti.
"Hadi bebeğim gel açsındır. Mutfağa geçelim.Sana çok güzel bir yemek hazırlayacağım." dedi ve mutfağa doğru gitmeye başladık.
Ben ondan hoşlanmaya başlıyordum galiba. Çünkü bana aşkla bakıyordu bu bakışlar çok iyi hissettiriyordu.
"Şimdi et ve patates fırına atacağım ve pilav yapacağım. Sen de bir salata yaparsın değil mi yavrum?" dedi.
Yavrum deme içim gidiyor.
Sus iç ses.
Kafamı olumlu bir şekilde salladım ve onu bekledim.
"Ne bekliyorsun yavrum?! Ev senin hadi başlayalım." dedi ve beni belimden dolaba doğru ittirdi. Dolabı açtım ve sebzeleri çıkardım.
"Maydanoz almadın yavrum?" diye sordu.
Maydanozu hiç sevmezdim. Sürekli boğazıma takılırdı. Yanımdaki kağıda yazdım.
Maydanoz sevmem
"Hmm ben çok severim ama olsun koyma." dedi ve eti çıkardı. İki domates vs. Aldım. İki ayrı salata yapmaya başladım. Demek seviyordu bunu görmezden gelemezdim.
O tepsiyi alıp fırına attı ama ben hala salata yapıyordum. Çok yavaşım galiba. Ona baktım ve daha hızlı davranmaya başladım.
"Birazdan hazır olur yavrum. İstersen odamıza geç üstünü falan değiştir." dedi.
Ve ben cümlede sadece bir kelimeye takıldım.
Odamız...
Beni çok çabuk benimsemişti. Buna şaşırdım doğrusu.
Kafamı salladım ve yukarıya doğru adımladım. Odaya girdim ve giyinme odasına ilerledim. Benim için konulan kıyafetlerle daha da şaşırdım ne ara??
Tam bir takım alacakken yan taraftaki Ardil'in kıyafetleriyle duraksadım. Giysem kızar mı?
Aman ne kızacak dedim omzumu kaldırıp indirdim. Bir tane tişörtünü ve şortunu aldım. Tabii şortu bana eşofman olmuştu. O güzel koku beni kendimden alıyordu. Tişörtü yukarı çektim ve burnumu kumaşa dayadım. Derince nefesler aldım.
Sonra bir anda kendime geldim. Bu kadar kolay kapılmam haksızlıktı.
Adamlar, babamlar ölürmüş derinde
Yani derinden derinden*
*
*Bu kadar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)
Romance... "Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım. "Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım. "Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden ke...