İG;THAYAZAR
/*
*
*Liva...
Bana dalıp gittiğini farkettim elimi kaldırdım ve gözünün önünde sallamaya başladım.
"Ha! Noldu yavrum?" diye sordu ben de ona sorar gibi baktım.
"Annem aradı. Eve gelmemi istiyor. Sen de gelmek ister misin?" diye sordu.
Ya beni terslerse?
Oğlunun yanında görüp beğenmezse?
Kafamı iki yana olumsuz anlamda salladım.
Yok sen git ben evde kalırım
Diyip mesaj attım.
"Yok yavrum o zaman bende gitmiyorum." dedi ve arabadan inmek için hamlede bulundu.
Kolunu tuttum ve bana bakmasını sağladım. Kafamı olumlu salladım. Gülümsedi ve arabayı tekrar çalıştırdı.
"Eminim çok mutlu olacaktır. Sakın endişelenme seni sevecektir." dedi ve elimi öptü.
Kısa bir süre sonra bir villanın önünde durdu. Elimden tuttu ve arabadan indirdi.
El ele eve doğru gittik. Kapıyı çaldığında bir kız kapıyı hevesle açtı.
"Hoşgeldin Ardil." dedi ve mutlulukla ona baktı.
Gözlerim kısılmış bir şekilde kızı inceliyordum.
Niye bu kadar sevindi bu???
"Hoşbulduk eğer çekilirsen içeri gireceğiz." dedi ve kaşlarını çattı.
O sırada kız beni fark etti.
"B..buyrun geçin." dedi ve kenara çekildi.
Ardil üstündeki ceketi çıkarıp dolaba astı. Benimde montumu çıkarıp oraya astıktan sonra elini belime koyup beni önden ilerletti.
Salonda bir sürü insan vardı.
" Hoşgeldin oğlum." dedi aralarında en yaşlı olan.
Geldi ve Ardil'e sarıldı. Bir anda kendimi çok yabancı hissettim. Keşke gelmeseydim. Gözlerimi ayak ucuma diktim ve beklemeye başladım. Kısa süre sonra Ardil beni belimden tuttu ve ileri itekledi.
"Bu kim oğlum?" dedi Nilay olduğunu tahmin ettiğim kadın.
"Müstakbel karım Liva." dedi Ardil.
Neredeyse herkesten şaşkınlık nidaları döküldü.
*
*
*Durumlar nasıl?
Bölüm hakkında ------>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)
Romance... "Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım. "Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım. "Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden ke...