Merhaba aşklarım
İg; thayazar*
*
*Arabada ilerlerken Ardil elini bacağımın üstüne koydu.
Kesinlikle temas bağımlısı
Severiz
Sus iç ses!
Ardil'in bana verdiği telefonu aldım ve ona en merak ettiğim soruyu sordum.
Arabada yankılanan bildirim sesiyle oraya döndü Ardil. Telefonu aldı ve mesajımı okumaya başladı. Kısa bir süre sonra bana döndü ve cevap verdi.
"30 yaşındayım yavrum." dedi ve arabayı sürmeye devam etti.
Merak ettiğim diğer şeyi yazdım ve yolladım.
"Boyum 1.88 yavrum." dedi ve önüne döndü.
Vay be ben de 1.68'dim.
20 cm fark...
Yaş farkı zaten fazlaydı.
8 yaş...
"Yaş farkını mı düşünüyorsun?" dedi kafamı 'evet' anlamında salladım.
"Bir şey olmaz yavrum ben de senin baban olurum." dedi ve sırıtarak önüne döndü.
Aklıma gelen görüntülerle yanağım kızardı.
Nasıl ya?? Ne çabuk kapıldım ben.
Araba evin önünde durdu.
'senden bir şey daha isteyebilir miyim?' diye yazıp gönderdim.
"Söyle yavrum." dedi ve elimi tuttu.
'benzim ve çakmak istiyorum.'
Bana şaşkınca gözlerle baktı. Sonra yapmak istediğimi anlayınca güldü ve adamlarından istedi. Onunla birlikte eve girdik.
Nasıl bıraktıysam öyleydi. Duvarda asılı olan resimlere kaydı gözüm. Sözde mutlu fotoğraflar. Yukarıya doğru adımladım ve dolaptan değerli kutumu aldım. Onu Ardil'e uzattım. Odada alacak başka bir şeyim olmadığı için odadan çıktım. Koridor boyunca duran çerçevelerin hepsini yere atıp kırmaya başladım.
Çok sinirlendim bir anda bana yaşattıkları için yanımdaki adam bile dört beş günde beni sahiplenmişti. Sinirle hepsini fırlatmaya başladı. Ardil engel olmuyordu. Bu da demek oluyor ki sinirimi atmam istiyordu. Tüm çerçeveleri kırmıştım.
Tam elime benzin kutusunu alacaktım ki Ardil beni belimden tutup kendisine çekti.
Adamlarına baktı ve işaret verdi evin her yanına benzin dökecekleri için dışarı çıktık. Eve az uzaklıkta durduk. Elimde ise babamın bazen canımı yakmak için kullandığı çakmak vardı. Onu Ardil'e uzattım ve adamın elindeki çakmağı alıp eve fırlattım.
Ardil beni belimden çekti ve göğsüne yasladı. Bu şekilde yanan evi izledik.
Ev yandı, gönlümün içinde olan yangın büyüdü.
Çocukluğum bana gülümsedi.
Nefretim arttı, sevgim azaldı.
Beni sürükledi bu yangın.
Ama artık az da olsa rahatlamıştım.
Döndüm ve kollarımı Ardil'in boynuna doladım kafamı boynuna gömdüm. Ardil ise beni belimden tuttu ve daha çok kendisine çekti daha mümkünmüş gibi.
*
*
*Merhaba aşklarım
İg;thayazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)
Romance... "Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım. "Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım. "Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden ke...