Merhaba bölüme geçebilirsiniz:)))
*
*
*Ardilden...
Arda'nın arayıp bir tane kızın olduğunu söylemesiyle şirketten çıktım ve depoya doğru yol aldım. Şerefsiz adamı alacaklardı alt tarafı ama evdeki kız zorluk çıkarmıştı. Bir elimle direksiyonu tutarken diğer yandan da şakaklarımı ovalıyordum. Her şey üst üste geliyordu bazen her şeyi bırakıp gidesi vardı ama işte yemini vardı.
Bu hayatta başlarına ne geliyorsa ettikleri yeminlerden geliyordu.
Depoya girdim ve sandalye alarak kızın karşısına oturdum. Kızın saf güzelliği vardı ama şerefsiz bir kızın karakteri ne kadar düzgün olur orası tartışılır!
Babasını yerini biliyordu kızı sonuçta. Soruyu sorduğumda cevap vermedi. Hemen cevap vermesini beklemiyordum zaten. Ama iki üç kez sordum. Yine cevap vermedi. Bu beni sinirlendirmeye yetmişti!
Sertçe ayağa kalkıp bağırmaya başladı. Kıza baktığımda gülüyordu. Beni delirtmeye yetti bu !
Hemen yanına gittim ve sinirimden yanağına bir tokat attım. Sonra yaptığımın farkına varınca kendime lanetler ettim. Ve kızın bir şey demesine izin vermeden dışarı çıktım. Mert ve Arda tam bir şey soracakken yanlarından geçtim ve arabama bindim. Ve ordan uzaklaşmaya başladım. Eve doğru sürdüm. İçeri girip dolabıma doğru ilerledim. Alkol dolabım. İçinden herhangi bir tanesini alıp içmeye başladım.
Ödetecektim her şeyi... Ettiğim yeminlerin hiç biri boş yere edilmemişti...
*
*
*Saatime baktım. 23.54'ü gösteriyordu. Kalktım. Depoya uğrayacaktım. Arabama bindim ve gaza bastım aynı anda parmağımla ritim tutuyordum. Telefonum çaldığında bakışım oraya indi.
"İrem" arıyor...
Bu kız neden peşimi bırakmıyor diye geçirdim içimden. Telefonu elime aldım ve tuşa bastım.
"Alo"dedi cilveli sandığı sesiyle. Böyle konuşması yüzümü buruşturmama yetmişti.
"Ne var İrem?"dedim
"Eğer yorulduysan bize gel. Bir şeyl-"dediği an sözünü kestim.
"İrem sana son diyişim bir daha saçma sapan nedenlerin için beni arama. Ha ararsan koleksiyonumda olmanı sağlarım."dedim ve üstüne kapattım.
Koleksiyon mu??
Laf arasında söyledim. Ve eminim bir daha beni aramaya cesaret edemez. Depoya geldiğimde arabamı gelişigüzel park ettim. Kapıdaki adama sorun var mı diye sordum.
"Yok efendim. Getirilen kız da içeride."dedi ve kapıyı açtı.
Odaya girdiğimde kız yatağının üstünde uyuyordu. Yere baktığımda kağıt parçaları gördüm. Kaşlarımı çatıp oraya ilerledim. Üstünde yazılar vardı. Kağıtları toplayıp cebime koydum. Ve kıza ilerledim yanına oturdum.
Elimi saçlarına uzatacakken duraksadım. Ne yapıyordum ben??
Bir hışımla kalkıp odadan çıktım ve korumalara ilerledim.
"Eğer kızı elinizden kaçırırsanız defolup gidin buradan!!"dedi gür sesiyle.
Arabama bindim ve evime ilerledim. Üstümdekileri çıkarıp bir eşofman altı giydim üstüme bir şey giymedim. Ceketimin cebine koyduğum kağıt parçalarını çıkarıp masaya dağıttım. Bu kağıtta yazılanları öğrenmem gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)
Storie d'amore... "Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım. "Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım. "Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden ke...