2.3

57 2 1
                                    

ig ve tt ; thayazar

Merhaba burayı okuyun

Kitabın ismini ve kapağını değiştirdim!!!

*
*
*

LİVA...

Uyanmıştım ve kriz geçirdiğimi hatırlamıştım. Şimdi de çekinceli bir tavırla aşağıya iniyordum. Merdivenlerden inerken eve göz gezdirdim.

Ardil koltukta elinde tabletiyle bir şeyler okuyordu. Sesten dolayı kafasını kaldırıp bana baktı.

Tableti sehpaya koydu ve yüzüne bir gülümseme yerleştirdi.

"Gel yavrum." dedi ve ayağa kalktı.

Utana sıkıla yanına gittim.

"Ben şey bir şey söyleyeceğim." ona bakamıyordum.

Çenemin altında bir el hissettim.

"Benden gözlerini kaçırma." dedi fısıltıyla.

"Ben özür dilerim. Yani öyle bir şeye şahit olmanı istemezdim." dedim ve başımı diğer tarafa çevirdim.

"Güzel kalpli kızım! Gel buraya." dedi ve ensemden tutup bana sarıldı.

Ben de kollarımı beline doladım. Yüzümü yukarıya kaldırıp çenemi göğsüne dayayıp alttan ona baktım. Kafasını hafif eğdi.

Dudağıma hafif bir öpücük bıraktı. Şaşkınca ona baktım kendime gelince gülerek kolları arasından çıktım.

*
*
*

"Ya sen yemek yapıyorsun ben niye mutfaktayım." dedim sitemle.

"Çok konuştun ama." dedi ve koltuk altlarımdan tutup beni masaya oturttu.

Ardından yüzünü bana yaklaştırdı.

"Sadece yanımda olmanı istiyorum bebeğim." dedi ve şakağıma bir öpücük kondurdu.

"Bakışlarından korktum o ne öyle yiyecekmiş gib-" diyemeden dudağıma değen dudağıyla kalakaldım. İlk defa öpücük değildi bu.

Alt dudağımı iki dudağının arasına almış emiyordu. Ben de anın etkisiyle gözlerimi kapattım.

"Siktir.. mükemmel." dedi ve tekrar öptü beni.

Benden ayrıldığında bile gözlerim kapalıydı.

"Aç yavrum gözlerini." dedi.

Yüzüm alev alev yanıyordu. İki elimle yüzümü kapattım ve parmaklarımın arasından ona baktım.

Bunu görünce gülmeye başladı. Ben hayranca onu izliyordum.

Çok güzel gülüyor şerefsiz!

Konuş iç ses!

"Yavrum babası konuşunca hayran hayran bakan bebeklere benziyorsun!" dedi ve tekrar öptü beni.

*
*
*

YA AŞK KUŞLARIM!!!

BÖLÜM HAKKINDA------->>>>>

AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin