3.7

40 1 0
                                    

Perilerim yine beni terketti.

*
*
*

5 ay sonra...

Ardil...

"Evet tahlillerde göre artık bitti. Erkenden fark ettiğimiz için hızlı atlattı. Hastaneye gelmenize gerek yok. Geçmiş olsun." dedi doktor.

"Çok sağ olun." dedim ve telefonu kapattım.

Arkamı döndüm ve Liva'yı gördüm. Belinden tuttum ve kendime çektim.

"Bitti!" diye fısıldadım.

"Ne!?" dedi bağırarak.

"Bitti mi?" dedi ve aniden bana sarıldı.

Benden ayrıldı ve yerinde zıpladı. Bu haline kahkaha attım ve dudağını öptüm.

Saçları hafiften kendini belli ediyordu.

"Hadi gel banyoya bugünkü saç kremlerini sürelim ki hızlı çıksın saçların." dedim ve elinden tutup yukarı götürdüm.

*
*
*
Liva...

"Canım şu anda aşırı derecede ketçap çekti." dedim ve ayağa kalktım.

Mutfağa girdim ve dolaptan ketçap paketini aldım. Dibinde azıcık kalmıştı. Hiçbir yere boşaltma gereği duymadan direk paketten ağzıma döktüm. İlkinde az döktüm. Mutfaktan içeriye Ardil girdi.

İkinciyi ağzıma dökerken aşırı derecede kaçırmıştım. Ağzımın dışına da damlamıştı. Ardil'in ağzından kaçan hırıltılıyla o tarafa döndüm.

İki elini yanağıma koydu ve dudağıma yapıştı.

Bir dakika ne?

Dilini ağzımdan içeriye itti ve ketçapın bir kısmını ağzına aldı. Şok içinde kaldığım için iki elim havada bekliyordum. Gözlerimi kapattım ve durdum. Ağzını kocaman açtı ve neredeyse çeneme kadar ağzıyla yüzümü kavradı.

Dudağımın kenarında olan ketçapları da emerek ağzına aldı. Yavaş yavaş geri çekildiğinde gözlerimi açtım. Ona baktığımda diliyle dudağını yaladı.

"Harikaydı!" dedi ve yüzüme eğildi.

"Ne yaptın sen az önce?" dedim fısıltıyla.

Konuşmama fırsat vermeden tekrar dudaklarımı dudaklarının arasına aldı. Tekrar gözümü kapattım ve hamlelerini bekledim. Dudağımı emdikten sonra iki dudağımı birden ağzına aldı ve emdi.

Dakikalar boyunca bunu yaptıktan sonra yavaş yavaş ayrıldı. Şişmiş dudaklarıma öpücük bıraktıktan sonra yüzüme daha çok eğildi.

Ne diyeceğini beklerken bir şey demedi. Galiba benim konuşmamı bekliyordu.

"Yavrum!" dedi ve tekrar dudağımı öptü. Kendini tutmaya çalışıyor gibiydi.

*
*
*

Ayy utandım.

Ketçap fantezisi

Görüşürüz

AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin