İg ve tt thayazar
Soru cevap???
*
*
*ARDİL...
Kollarımın arasından duran güzele bir kez daha baktım. Uyuyamamıştı. Bana alışmıştı.
Yavaş yavaş gözlerini açınca hemen gözlerimi kapattım. Önce kollarımın arasından çıkmaya çalıştı. Çıkamayınca ellerini yüzüme uzattı ve iki eliyle yanaklarımı tutmaya çalıştı.
"Ne kadar büyüksün? Gerçekten babam gibi duruyorsun." dedi fısıltıyla.
Gülmek istesem de kendimi tuttum. Kafasını aşağıya eğdi ve boynumu koklayıp bir öpücük bıraktı. Öptüğü yer alev alev yanmaya başladı.
Onu hemen altıma aldım ve dudaklarına kapandım. Hafif hafif karşılık vermeye başladı. Yan döndüm ve onu alıp kucağıma oturttum. Belinden tutup kendime bastırdım.
Elleri tişörtümün altına girdi ve belime sarıldı.
Tam o sırada hem telefon ve kapı sesi geldi.
Zar zor ayrıldım ve küfür ettim.
"Bir rahat yok amına koyim! Bir rahat bırakın ya! Sikerim her birinizi!" dedim ve Liva'yı kucağımdan alıp yan tarafıma bıraktım o sırada tişörtümü de düzelttim.
"Sen giyin bebeğim ben aşağıdayım." dedim ve telefonu alıp aşağıya indim. Karşımda Mert ve Arda vardı.
"Nasılsın abim?" dedi Arda ve bana doğru geldi.
"Birazdan daha iyi olacağım." dedim ve yüzüne yumruk attım. Geriye doğru düştü.
"Lan bela mısın başıma!?! Bir yalnız kalamadık karımla!!" dedim ve üstüne çöktüm.
"Ardil saçmalama! Kalk çocuğun üstünden!" dedi Liva ve koşarak yanıma geldi.
Bir yumruk daha attım ve üstünden kalktım. Liva koşarak Arda'nın yanında oturdu.
"İyi misin!?" dedi ve yüzünü incelemeye başladı.
"İyiyim yengem hakettim zaten kafana takma." dedi ve güldü.
"Efendim kahvaltı hazır." dedi hizmetli kadın.
Ben çağırtmıştım yemek için.
Liva kadını inceledi ve gülümsedi.
Ben de ona baktım ve güldüm.
Kıskanç yavrum benim!
*
*
*"Arda!!" diye bağıran Liva'ya baktım.
Üstü ıslaktı.
Yandaki kovaya baktı ve gülümsedi. Mert ise elini telefona attı ve video kaydına başladı.
Eline kovayı aldı ve hepsini Arda'nın üstüne döktü.
Sonra ise kahkahalarla gülmeye başladı.
"Ya yenge ben şimdi seni havuza atmaz mıyım?" dedi ve harekete geçti.
Liva bana dönünce Arda da bana döndü.
"Hay Allah abi sen burda mıydın ya?" dedi elini ensesine attı.
"He koçum ne yapacaksın!?" dedim ve göz kırptım.
"Ne yapacağım ki?" dedi ve buraya doğru adımladı.
"Liva sen de yukarı üstünü değiştir hasta olacaksın!" dedim ve ayağa kalktım.
"Abi biz de gidelim artık." dedi Mert ve o da ayaklandı.
*
*
*Bölüm hakkında ------>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)
Romance... "Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım. "Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım. "Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden ke...