İg;thayazar
Canlı yayın yapalım mı
Siz sorun ben cevaplayayım?
*
*
*LİVA...
"Yavrum sana bir şey söylemem gerekiyor!" dedi ve beni kendine çekti.
"Ne oldu?" diye sordum.
"Benim iş için bugün bir yere gitmem gerekiyor sen gelmek ister misin yoksa?" dedi ve saçlarımı düzeltti.
Biraz düşündüm. Yok ya hiç gidesim yok.
"Yok ya gelmek istemiyorum!" dedim ve ondan ayrılıp elimle yüzünü tuttum ve yanağını öptüm.
Uykum vardı hala.
Beni başımdan tuttu ve omzuna yatırdı.
"Uyu yavrum! Yorgunsun." dedi ve saçlarımla oynadı.
Kısa bir süre sonra zaten uykuya dalmışım.
*
*
*"189,190," biri sayıyordu.
Yavaş yavaş gözlerimi açtım.
"Haa sonunda bitti!" dedi bu Ardil'di.
"Ne oluyor?" dedim ve yatakta doğruldum.
"Hiç çillerini sayıyordum!" dedi ve iki yanağımdan tutup dudağımı öptü.
Sen seviyorum demesen de olur.
Ay eridim ben!
"Ciddi misin?" dedim ve ona daha da yaklaştım.
"Tabii yavrum. Bak mesela sağ yanağında 67 tane çil var. Sol yanağında 78 tane var. Çene ve alnında da toplam 51 tane var. Yani 196 tane çilin var." dedi ve boynumdan tutup beni kendine çekti.
"Biraz seveyim mi seni?" dedi ve izin ister gibi baktı.
"Sev!" dedim ve dudağına yapıştım.
Bundan memnun olduğu belli olan bir gülüş sergiledi.
Beni daha çok kendine çekti ve alıp kucağına oturttu.
Nefessiz kalınca ayrıldık ve boynuma yöneldi. İlk defa masum bir öpücük değildi.
Tenimi dudaklarının arasına aldı ve emmeye başladı. Biraz daha öptükten sonra telefon çaldı.
"Hay ebenizi!" dedi ve ayağa kalktı.
"Ne var Salih!?" dedi sinirle.
...
"Tamam çıkıyorum!" dedi ve telefonu kapattı.
"Yavrum benim gitmem gerekiyor!" dedi ve bana doğru gelip ayağa kaldırdı.
"Nereye gidiyorsun peki yani hangi şehire?" dedim ve kollarımı boynuna doladım.
"Bursa'ya yavrum uçakla gidip geleceğiz!" dedi ve belimden tuttu.
"Aa havalimanına gideceksin ben de geliyim seni uğurlayayım!" dedim ve ayak ucumda yükseldim.
"Olmaz yavrum seni arkamda bırakıp gidersem aklım hep sende kalır o yüzden olmaz!" dediğinde açıkçası üzüldüm ama haklıydı.
"Tamam erken gel tamam mı? Allah'a emanet ol!"dedim ve sarıldım.
"Sen de kendine dikkat et bebeğim!" dedi ve bende ayrılıp dudağıma öpücük bıraktı.
Kapının önünde durdum ve ona el salladım o da kafasıyla karşılık verdi.
"Yengene sahip çık koçum bir şey olursa senden bilirim!" dediğini duydum.
Güldüm ve kapıyı kapattım.
Nasıl da alışmıştım ona!
*
*
*Olay olacak olayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)
Romance... "Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım. "Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım. "Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden ke...