1.6

58 2 0
                                    

İG;THAYAZAR

TİKTOK; THAYAZAR

TAKİP EDİN CANLAR

EGER OKUNMA ARTARSA ALINTI DA ATARIM.

YORUM İSTİYORUM..

*
*/
*

LİVA...

Günlüğümü okumuştu benim özelimi okumuştu ve ben ona güvenmiştim.

Hata mı yaptım doğru mu yaptım...

Zaman gösterecekti.

"Küçük kızım hadi aşağıya gel!" diye bağırdı Ardil aşağıdan. Hızlı adımlarla odadan çıktım ve merdivenlere yöneldim.

"Gel buraya yavrum." dedi ve yanını işaret etti.

"Niye odaya kapadın kendini bebeğim?" diye sordu.

"Şimdi şey seninle bir şey konuşacağız." dedi ve bana doğru döndü.

Gergindi.

Demek ki anlatacağı şeyler beni de gerecekti.

Kafamı olumlu anlamda salladım.

" O adam.." Dediğinde telefonu çaldı.

"Hemen geliyorum!" dedi ve dış kapıya yöneldi. O sırada telefonuma bir bildirim geldi.

0535*******:

Merhaba küçük kız,

Beni tanırsın ben senin baban daha doğrusu sizin tabirinizle şerefsiz.

Sana anlatacaklarım var. Önce derin nefes al okumadan ölmeni istemem. Senin annen yaşıyor.

Hep öldü derdim ama o yaşıyor. Hem de evli ve bir kızı var. O kadar iyi bir aileler ki. Seni bana bırakıp gittiği an evlenmiş. Ne acı!?

Ben onu çok sevmiştim. Hastalıklı olsa da.

O bak o bizi sevmemiş. Atacağım konumda annen var. Ailesiyle yemek yiyiyor. Yüzleşmek için çok güzel bir gün. Ve ayriyeten yanındaki adam bunların hepsini biliyordu??

Yanına ilacını almayı unutma...

Ne yani beni sevmemiş miydi annem?

Kızı varmış...

Beni unutmuş mu yani?

Bu bencillik değil mi?

Ben de onun kızıydım.

0535*******:

Konum

Hemen üst kata koştum ve Ardil'in dolaba yerleştirdiği ilaçlardan bir tane aldım.

Yüzleşme günü.

Belki artık konuşacaktım.

Ardil hala dışarıdaydı.

Dolaptan herhangi bir arabanın anahtarını aldım ve alt kata indim. Düğmeye bastım ve ışığın yanmasını bekledim. Anahtarın sahip olduğu arabayı bulduktan sonra son sürat garajdan çıktım.

Ardil dışarıda Salih ile konuşuyordu.

Son sürat yanlarından geçerken Ardil'in yüksek sesli bir şekilde küfür ettiğini duydum.

*
*
*

Bölüm hakkında ------>

Salih'e aşığım ben ❤️

AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin