Ayy
20 YORUM ATIN SİZE ÜÇ BÖLÜM
*
*
*Ardil...
Liva'yı tekrar kucağıma aldım ve eve yöneldim. Yukarı kata çıktım ve banyoya girdim.
Onu mermere oturttum ve karşısına geçtim.
"Seni bir ayıltayım o zaman görüşeceğim seninle." dedim ve elbisesinin en altından tuttum ve üstünden çıkardım.
"Sevişecek miyiz?" diye sorunca dişimi sıktım. Bu kız beni çok zorluyordu.
"Evet bekle!" dedim ve duşakabine girdim. Suyu soğuğa ayarladım ve Liva'yı kucağıma alıp oraya soktum. Soğuk su başından aşağı dökülürken birden bağırdı.
"Ne yapıyorsun soğuk tamam ayıldım." dedi.
"Şimdi ben ayılacağım." dedim ve kucağıma aldım.
Lavaboya oturttuktan sonra bacaklarının arasına girdim. Boynuna yöneldim ve ısırdım. İki elimi bacaklarına koydum ve sıkıp okşamaya başladım.
"Sevişmek ha?" dedim ve çenesini ısırdım. Gözlerinde saf bir heyecan vardı. Göğsüne yöneldim ve öpücükler bıraktım.
"Ardil." diye fısıldadı.
"Şşş." dedim ve burnumun göğüs oluğuna koyup derin bir nefes aldım.
Aşağıdan ona baktım ve dudağına öpücük bıraktım.
"İster misin yavrum?" dediğimde birden dudağıma yapışmasıyla ben cevabımı almıştım.
...
Yanımdaki güzele bir daha bakıp boynunu öptüm. Dün gece hiç durmadan devam etmiştik. Ki bırakmak istediğim zamanda da o istemişti.
Yorgun düşmüş ve uyuyakalmıştı.
"Liva, bebeğim hadi kalk." dedim ve yatakta doğruldum.
Huysuzlanıp arkasını dönünce güldüm. Kolundan tuttum ve kendi tarafıma çektim. Yüzünün her bir tarafına öpücükler bıraktım.
"Yaa rahat bırak beni!" dedi ve arkasını dönmeye yeltendi.
Bu sefer yataktan kalktım ve kucağıma alıp giyinme odasına ilerledim. Dün gece uyumadan önce banyo yapmıştık.
"Off! Ne işsiz adamsın rahat bıraksan beni ayı!" dediğinde büyük bir kahkaha attım.
"Benim tek işim sensin bebeğim!" dedim ve masaya oturttum.
Üstüme bir tane tişört aldım ve pantolunumu giydim.
"Ben ne giysem ki?" diye sordum.
"Hava sıcak." dedim ve dolabına yöneldim.
İçinden bir tane kot şort ve tişört çıkardım.
"Bunları giy!" dedim.
"Ay ne zevkli adamsın sen?" dediğinde yan bir gülüş attım ve ona doğru eğildim.
"Zevkim güzeldir." dedim ve onu baştan aşağı süzdüm.
"Yaa salak." diye bir tepki verince güldüm.
"Bu ne biçim tepki amına koyim?" dediğinde dudağını öptüm.
"Senin gibi bir kıza küfür yakışıyor mu?" diye sorduğumda kafasını salladı.
"Yakışıyor." dedi ve beni itip masadan indi. Ona gülüp arkamı döndüm ve odadan çıkıp telefonumu aldım.
...
Ayy
Şeye bakın
Ruh-u revan çok güzel bölümler var
20 YORUM YAPİN 4 BÖLÜM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)
Romance... "Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım. "Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım. "Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden ke...