İg ; thayazar
Buyrun bölüme petrikorlarım
İnstagramda soru kartı açtım aşk için koşun soru sorun
*
*
*ARDİL...
Geçirdiği kriz beni çok endişelendirmişti ama şu an iyiydi. Bana öyle hayran hayran bakıyordu ki.
Gerçekten babası gibi hissediyordum.
Ama onu eksik kaldığı her şeyde tamamlayacaktım.
Ben yemeği yaparken arkamdaki masada oturuyordu. Az önce verdiği tepki de beni çok güldürmüştü.
"Off!" dediğini duydum.
Arkamı döndüm ve ona ilerleyip elimi iki bacağını üstüne koyup iki yana açıp arasına girdim.
"Noldu bebeğim?" diye sordum.
"B..bilmem sıkıldım!" dedi.
"İstersen yatak odamıza geçebiliriz!" dedim ve yüzümü ona daha da yaklaştırdım.
"N..ne münasebet hem evli değiliz ne yapabiliriz ki!?" diye saçma bir tepki verdikten sonra iki eliyle ağzını kapattı.
"Şu dilimi bir tutamıyorum." dedi boğuk sesiyle.
"Tek sorun evlenmemiz olsun yavrum!" dedim ve tam öpecekken kapı çaldı.
Geri çekilip sakinleşmeye çalıştım.
"Hay amınız- bir rahat yok mu be!?!" dedim ve Liva'yı belinden tutup aşağıya indirdim.
"Bekle geliyorum!" dedim ve kapıya yöneldim. Karşımda arka arkaya dizilmiş bir sürü kişi vardı.
Hepsi kesin annemin işidir.
"Hoşgeldiniz anne!" dedim ve kenara çekildim. O sırada mutfaktan Liva çıktı.
Gülüyordu kurban olduğum!
Gözü birden arkalara gidince kaşlarını çattı. Ben de o tarafa baktığımda Asya vardı.
İnsan utanır be!
Neyse sıkıntı çıkarmaz bir daha.
Herkes yavaş yavaş içeri geçerken birden bir bana sarıldı baktığımda Asyaydı.
Hay amına koyim!!
Onu kollarından tutup hafif ittirdim ve Liva'ya baktım.
Öyle bir bakıyordu ki!?
Asya ona bakıp yanından geçti. Tam bir şey söyleyecektim ki Liva salona girdi. Bende arkasından oflayarak ilerledim. Baktığımda annemin yanına oturmuştu.
"Babam nerde anne?" diye sordum ve bende onların yanına oturdum. Liva'yı belinden tuttum tam kendime çekecekken bana ters ters baktı ve kalkıp annemin diğer yanına oturdu.
Annem bana baktı ve gülümsedi.
"Düğün ne zaman?" diye sordu Melis.
"Ay evet ne zaman?" dedi Melisa.
İkiz kardeşlerimdi.
"Karım ne zaman isterse?" dedim ve koltuğa daha çok yaslandım.
"Bence bu hafta içinde yapalım sen ne dersin kızım?" dedi annem ve Liva'ya dönüp elini tuttu.
"Çok güzel olur." dedi ve bana tekrar ters bir bakış attı.
"O zaman yarın alışverişe." dedi Melisa ve Melis'e göz kırptı.
"Ne var aklınızda yine?" dedim
"Ne alaka abi ya?" dedi gülerken.
"Bir de düğün mü yapacaksınız?" diye sordu Asya.
Kim bunu getirdi ya?
Bir bilsem!
"Evet yapacaklar sananeyse!?" dedi Melis.
Liva gülerek Asya'ya baktı.
"Ee sen neden geldin? Bakıyorum annen falan da yok?" dedi Liva.
"Sana mı soracağım gelirken farkındaysan burası Ardil'in evi." dediğinde tam bir şey diyecektim ki Liva konuştu.
"Terbiyeni takın da konuş! Burası artık Ardil'in değil ikimizin evi ve bu ev benim evim olduğu için derhal burayı terketmeni söylüyorum. Yoksa beni seni süründüre süründüre çıkarırım!" dedi ve sinirle kaşlarını çattı.
"Ne diyo-" demesine kalmadan elimi kaldırdım ve onu susturdum.
"Karımı duydun Asya çık evden!" dedim.
Asya hızla dış kapıya ilerledi ve çıktı. Tekrar Liva'ya baktım çok sinirliydi benim yavrum.
*
*
*YAVRUN MU GERÇEKTEN!
BÖLÜM HAKKINDA ----++->>>>
Instagrama gelin soru cevap kartı açtım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)
Romance... "Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım. "Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım. "Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden ke...