İG VE TT ; THAYAZAR
*
*
*LİVA...
Karşımda ayna vardı ve ben duraksadım.
Bu aynada gördüğüm de kimdi?
Ne kadar değişmişsin? Dedi küçük kız.
Keşke değişmeseydim.
Ama anneni buldun! dediğinde elindekini aynaya fırlattım tüm gücümle bağırdım.
"YETER!! NE ÇEKİYORUM BEN SİZDEN!?" dedim ve elimi saçıma attım.
O an bir el kapandı ellerim üstüne. Beni kendine çekti ve bana sarıldı. Kafamı boynuna yasladım.
Ah bu koku!
"Sakin ol küçük kızım.. yavrum benim.!" dedi ve beni kucağına aldı.
Odadan çıktı. Cam parçaları vardı bu yüzden.
"Ben artık onu görmek duymak istemiyorum! Çok yoruldum çok. Niye böyle oluyor? Annem bitti sıra şimdi küçük kızda mı? Hep peşimde olacak benden nefret ettiğini dile getirecek ben dayanamam bu sefer. Korkuyorum! Niye böyle oluyor!?" dedim ve daha çok agladım. Zaten ses tellerim de iyi değildi acıyordu.
Başka bir odaya girdik ve beni yatağa yatırdı. Ardından belimden tutup kucağına oturttu.
Tekrardan sarıldı. Kafamı boynuna yasladım.
"Hayır güzel kızım. Bak ben burdayım seni iyileştireceğim. Tamam mı? Anneni bir daha göstermeyiz sana olur mu? Bir arkadaşım var psikolog yardım alırız? Her şey düzel-" demesine kalmadan onu itip kucağından kalktım.
O da aynısını dedi.
"Sen de aynısın. DELİRDİĞİMİ DÜŞÜNÜYORSUN. O HASTANEYE GİDECEĞİM BENİ YİNE ODAYA KAPATACAKLAR! BEN İSTEMİYORUM! YETER! YETER!!" diye konuşup bir yandan da kafama vuruyordum. Boğazımın acısı kat ve kat artıyordu.
Ardil bana yaklaşırken ellerimi kaldırdım ve bağırdım.
"YAKLAŞMA BENİ ORAYA VERECEKSİN YAKLAŞMA!" dedim ve odadan koşarak çıktım.
Saklanmalıyım beni yine oraya veremezler.
Merdivenlerden telaşla gelen Arda ve Mert'i gördüm.
"Yenge iyi misin?" dedi ve bana yaklaştı.
Yanlarından koşarak çıktım. Ellerimi boynuma sardım.
"HAYIR SİZDE ARDİL GİBİ DELİRDİĞİMİ DÜŞÜNMEYİN. Ben iyiyim bak! Artık eskisi gibi o kızı görmüyorum sadece bazen görüyorum hem seslerde duymuyorum! Ben iyileştim." dedim ve sağa sola gidip geldim. Bir yandan da boynumu sıkıyordum.
"Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım.
"Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım.
"Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden kesti. Bacaklarımı beline doladım ve kafamı boynuna gömdüm.
"Uyu benim güzel karım yavrum benim." dedi ve boynumu öptü.
Yavaş yavaş bilincim kapanıyordu.
*
*
*MERHABA
BURAYA KALP KOY
SİZİ SEVİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)
Romance... "Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım. "Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım. "Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden ke...