İG VE TT ; THAYAZAR
*
*
*Ardil...
Yanımda oturup sıcak çikolata içen kızıma odaklandım.
"Keşke sesini böyle olayla duymasaydım!" dedim hafif sitemli bir sesle.
"Üzgünüm böyle olacağını biliyorduk.," dedi ve elindeki bardağı orta sehpaya bıraktı.
Belinden tuttum ve alıp kucağıma oturttum.
"Ne yapıyorsun!?" dedi şaşkın bir sesle.
"Seni biraz seveceğim minik kızım." dedim ve elimi ensesine koydum.
"Ne!? Küçük demen yeterince koyuyorken minik demek Ardil ya!?" dedi tiz sesiyle.
Ensesine baskı uyguladım ve burunlarımız değene kadar kendime yaklaştırdım. Hemen susmuştu.
"Aferin kızıma böyle sus işte. Ömrümün sonuna kadar seni dinlerim ama seni biraz seveyim." dedim ve kafamı boynuna koydum.
Bedeni kasılırken kendini bana bastırdı ve bu beni daha zor bir duruma soktu.
Boğuk sesimle "bebeğim rahat dur!" dedim.
Öpücüklerim ensesine doğru giderken o da otomatikman burnu boynuma denk geldi.
Geri çekilir diye düşünürken burnunu boynuma daha çok bastırıp nefes aldı. Bu beni daha da mutlu ederken bir anda telefon çaldı.
Hay sikeyim her birinizi!!
İlsa'yı kucağımdan alıp yan tarafıma oturtup sehpadan telefonu aldım.
"Ne var ellerini siktiğim gecenin bu saatinde!?!" diye bağırdım.
"Abi iyi misin diye aradık bir öldürmediğin kaldı ya neyse yenge nasıl?" dediğinde daha da sinirlendim.
Ona neyse!?
"Sanane oğlum sana mı kaldı sormak gecemizin içine ettin." dedim sinirle.
"Haa şey o iş tamam abi kapatıyorum yarın konuşuruz." dedi Arda.
Tabii konuşabilecek dili kalırsa!!
Arkamı döndüm ve onu gördüm. Korkulu gözlerle bana bakıyordu. Yanına gidince hafif geri gitti. Bu beni daha da sinirlendirdi.
Kızı kendime alıştırayım derken tamamen kaybedecektim.
"Korkma küçük kızım sadece böldüğü için kızdım seninle alakası yok." dedim ve saçını öptüm.
"Yok sıkıntı yok yani." dedi ve ayağa kalktı.
"Nereye?" diye sordum.
"Kahve yapacağım." dedi ve koşarak mutfağa gitti.
Sevindim.
Yavaş yavaş alışıyordu.
Kafamı ellerimin arasına aldım ve koltuğa uzandım.
*
*
*Bölüm hakkında ----->>>>>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)
Roman d'amour... "Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım. "Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım. "Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden ke...