5.1

35 2 0
                                    

Hahahahaha

*
*
*

Liva...

Dünkü yaşadığımız trajikomik olaydan sonra eve gelmiş ve Ardil'in rahat bırakmaması sonucu biraz sevişmiştik.

Tabii ben de az değildim yani.

Şimdi ise üstüme giydiğim askılı elbise ile yaptığım hafif makyajı inceliyordum. Ardil sabah erkenden çıkıp şirkete gitmişti. Ben de onu ziyarete gidecektim.

"Salih haberi olmasın sürpriz yapacağım." dedim tekrardan.

"Tamam yenge kaç defa dedin anladım." dedi bıkmış bıkmış.

Kısa süre sonra şirkete gelmiştik. İndim ve sekreterden oda numarasını öğrendim. Asansöre bindim.

Kapının önüne gelince derin bir nefes aldım ve kapıyı çaldım. İçeriden ses gelmeyince kapıyı açıp içeri girdim. Koltuklarda oturan iki üç kişiyi gördüm ama Ardil yoktu.

Adamlar bana anlamsızca bakarken aralarından biri konuştu.

"Bu şirkete çocuk alıyorlar mıydı?" diye sorunca tekrar sinirlendim.

"Sizin gibi beyin yoksunlarını alıyorlarsa beni de alırlar." dedim ve kapıyı kapattım.

"Kim olduğunu sanıyorsun sen?" diye bağırınca kapı tekrar açıldı.

İçeriye Ardil girdi.

"Yavrum?" dedi sorar gibi.

Bana ve sonra bana bağıran adama baktı. Gittim ve Ardil'e sarıldım.

"Sürpriz!" dediğimde güldü ve belimden tutup masasına yönlendirdi. Beni koltuğuna oturttuktan sonra adamlara döndü.

"Çıkabilirsiniz." dediğinde adam ayağa kalktı.

"Ama proje-" demesine kalmadan Ardil elini kaldırdı ve adamı susturdu.

"Proje falan yok. Çıkabilirsiniz!" dedi sertçe.

Adam da ikiletmeden arkasını döndü ve odadan çıktılar. Bana döndü ve konuştu.

"Ee sürpriz ha?" dedi ve eğildi.

"Çocuk dedi bana gerizekalı." dedim ve koltuktan kalkıp camlara ilerledim.

"Ne dedi ne?" dedi tehlikeli bir biçimde.

"Boşver cahile laf anlatılmaz." dedim.

"Ya sen burada çalışsana." dediğinde pat diye ettiği teklifle şaşırdım.

"İyi de hiçbir şey bilmiyorum ki." dediğimde kollarını birbirine sardı.

"Önceden şirketlerde çalıştığını biliyorum." dediğinde hiç şaşırmadım.

Karşımdaki ne de olsa Ardil Arman'dı.

"Neden olmasın ki?" dedim ve ona sarıldım.

"Ee yarın gel başla yavrum. Ama şunu unutma patronun biraz çapkındır." dediğinde kaşlarımı çattım.

Elimle göğsüne vurdum ve geri çekildim.

"Çapkınmış oyarım senin o gözlerin ha." dedim parmağımı sallayarak.

Buna güldü ve parmağımın ucunu öptü.

"Oyarsın yavrum." dedi.

*
*
*

Oyar haaaa

AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin