Merhaba aşklarım
Çok güzel bir aşk bizi bekliyor
Bebek gibi sevecek bizim kızıKalp bırakın başlamadan
*
*
*Ardil...
Kollarımın arasındaki kız ile birlikte huzurla doldum. Tam o sırada kapı çaldı. Ağzımın içinden homurdandım ve Liva'dan ayrıldım. Daha iyi görünüyordu.
Kapıda görünen Mert ile birlikte ikimiz de o tarafa baktık.
"Abi kusura bakmayın ama Arda uyanmıyor. Bir baksan mı?" dedi çekinceli bir tavırla.
Tam ağzımı açıp konuşacakken yanımdaki Liva hızlı adımlarla odadan çıktı. Mert arkasından bakarken bende yerimde durmuştum.
"Gel bakalım koçum." dedi ve ilerledik.
Aşağıya indiğimizde Liva Arda'nın başındaydı. Bu hem beni şaşırttı hem de sevindirdi. Yüzüne küçük küçük tokatlar atıyordu.
Bende yanına gittim ve bileğinden tutup koltuğa oturttum.
"Sen yorulma ben uyandırırım." dedim ve Arda'ya doğru gittim. Yan masadaki sürahi gözüme çarptı. Ani bir hareketle alıp yüzüne doğru döktüm. Bu yaptığım ile birlikte Arda hızla yerinden doğruldu.
"Bismillahirrahmanirrahim." dedi ve gözlerini açtı.
Mert arkamda kahkahalarla gülüyordu. Liva da şokla buraya bakıyordu. Böyle bir şey beklemiyordu. Tabii yani.
Sürahiyi Mert'e verdim ve Liva'ya doğru ilerledim. Yanına oturup onu kendime çektim. Birkaç saniye bekledi ve kollarımın arasından çıkmak için hareketlendi. Zorlamadım. Bıraktım.
Hepimize göz gezdirdi. Etrafa bakınmaya başladı. Masanın üzerinde gözü durdu ve o tarafa gitti. Kalem ve kağıt...
Masanın üstünde durup yazmaya başladı. Bana doğru ilerledi ve kağıdı bana verdi.
"Onu buldunuz mu?" diye yazmıştı.
"Hayır, ama bulacağız yakında." dedim.
"Benimle işiniz kalmadı o zaman." diye yazmıştı bu sefer de.
Bu yazdığıyla üzerime hüzün çöktü. Gitmek isteyecekti. Her zamanki gibi.
"Kalmadı." dedim içime kaçan sesimle.
" O zaman ben gideyim." dedi ve kapıya baktı.
Kafamı önüme doğru eğdim ve öylece durdum.
"Aslında biz seninle bir şey konuşmak istiyoruz." dedi Mert.
Kafasını olumlu anlamda salladı. Mert bana döndü ve konuşmamı bekledi.
"O adamı bulmak kolay olmayacak. Bu yüzden senin bize yardım etmeni istiyoruz. Kızı olduğun için daha hızlı ulaşabiliriz. Yani şey benimle evlenmeni istiyorum. Anlaşmalı evlilik." dedim ve tepkisini bekledim.
"Öncelikle ben onun kızı değilim. Bunu o kafanıza sokun. Ve onu bulmanız için yanınızda olmam yeterli. Niye evleniyoruz?" diye yazmıştı.
Hadi bakalım cevapla soruyu Ardil.
"Biz gidelim. Siz rahat rahat konuşun." diye araya girdi Arda.
Kafamı salladım ve gitmelerini bekledim.
Liva'yı bileğinden tuttum ve yanıma çektim. Gözünün önüne gelen saçlarını çektim ve boğazımı temizledim.
"Liva sana bu saçma gelebilir ama ben senden hoşlanıyorum. Yani şey seni seviyorum ve bir ömür yanımda kalmanı istiyorum. Bu sana göre ne kadar doğru bilmiyorum ama ben hep yeterli olduğumu düşünürdüm ama senin varlığın benim hep yarım olduğumun varlığını bana gösterdi." dedim ve gözlerinin en derinine baktım.
Keşke konuşabilseydin varlığı beni yiyip bitiren kadın.
Gözleri doldu önce sonra ayağa kalktı. Kafasını sağa sola sallarken cama ilerledi.
"Benimle yapamazsın yani sevemezsin beni. Kim konuşamayan birini sever ki? Bu dediğin beni çok ama çok şaşırttı. Ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Yani hayır anlamıyorum buna inanmam mı gerekiyor. Ben buna inanamam. Benim hedeflerim var annemi bulacağım. Ve hiç konuşamamanın acısını yıllarımı ona anlatarak geçireceğim. Seninle yapamam." diye yazmıştı.
"Lütfen küçük kız. İzin ver yaralarını ben sarayım." dedim ve ona doğru adım attım.
Gözlerinde bana yenildiğini gördüm. O kadar sevindim ki bu çok güzel bir duyguymuş. Bileğinden tuttum ve kendime çektim. Onu göğsüme saklamak istermiş gibi sarıldım.
"Sana burda yemin ediyorum. Sen nasıl konuşmama yemini ettiysem ben de seni konuşturacağıma yemin ediyorum. O sesini duymak için bütün çabamla devam edeceğim. Sana yemin ediyorum yavrum!" dedim ve saçlarına öpüp uzun uzun öptüm.
Kadınlar, çocuklar hayattan göçermiş
Yani derinden derinden*
*
*Bugünlük bu kadar yeter.
Diğer kitaplara da bölüm gelecekÖptümmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)
Romance... "Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım. "Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım. "Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden ke...