Tt hesabımı sildim
İg ; thayazar
Soru cevap Instagram'da yapalım mı?
*
*
*ARDİL...
Depodayken bana gelen telefonla dosyayı kapattım ve telefonu elime aldım. Salih arıyordu.
"A..abi!" dedi endişeyle.
"Ne oldu?" dedim ve ayağa kalktım.
Mert bana baktı.
"Abi Liva Hanım ve Mert Bey şeydeler nezarethaneye düşmüşler!" dedi ve bekledi.
"Ne dedin sen!? Liva nasıl o evden çıktı Salih!?" dedim ve elimi enseme attım.
Evde otursa ne olacaktı!?!
"Abi biz Arda Bey'in yanındaydık sonra ikisi de gözden kayboldu!" dedi.
"Şimdi neredeler!?" dedim ve Mert'e işaret verdim kalkması için.
"Abi bara gitmişler! Sonra bir herif Liva Hanım'a sarkıntılık yapınca Liva Hanım adamı dövmüş polis falan gelmiş öyle!" dedi.
"Bar mı!? Karakolun yerini at Salih." dedim ve telefonu kapattım.
"Hayır belliydi fısır fısır konuşuyorlardı zaten! Adam sarkıntılık etmiş diyor ben o adamı öldürmez miyim!" diye sinirle söylendim.
Mert arkamda kısık sesle gülüyordu ama duyuyordum.
"Kes Mert! Bir bunlar kalmıştı zaten!" dedim ve arabaya ilerledim.
*
*
*Şu an yatakta uzanmış Liva'yı izliyordum.
"Sana güzel bir ceza verirdim de dua et evli değiliz hala!" dedim ve boynunu öptüm.
Liva mırıldanarak benim tarafıma döndü. Saçlarını sevdim ama o hala mırıldanıyordu. Kulağımı ağzına yaklaştırdım.
"Kocam yapma! Bırak beni! Tamam seni seviyorum anladın mı?" dediğini duyduğumda şok oldum.
Sonra bir anda Liva boynumdan tutup beni yatağa attı ve ayağa kalktı.(yatağın üzerinde)
"Niye o kadar yakınsın sabah sabah?" dedi ve hafif zıpladı.
"Aklımı aldın Liva!" dedim ve derin bir nefes aldım.
Zıplamaya başladı sonra da yataktan atladı.
"Hep bunu yapmak istemişimdir!" dedi ve saçlarını düzeltti.
"Dün sen mi bizi kurtardın?"
"Yok ne alaka sen oradan da kaçtın. Kızım ben sana evde dur demedim mi? Bar ne alaka?" dedim ve doğruldum.
"Sana söyleseydik sen de gelecektin ve yerimizden kalkmamıza bile izin vermeyecektin." dedi ve kollarını birbirine bağladı.
"Böyle daha mı iyi oldu? Artık sabıkanda bir suçun var!" dedim ve yataktan kalktım ve ona ilerleyip belinden tutup kendime çektim.
"Çok sinirlendim!" kulağına fısıldadım ve boynunu öptüm.
Nefesi kesik kesik almaya başladı. Hafif güldüm ve boynundan ayrıldım.
"Aç açım ben yemek!" dedi ve kapıya gitti.
"Yüzünü yıka ve üstünü değiştir!" dedim ve giyinme odasına gittim.
Bir tane bluz ve kot şort aldım.
"Al bak bunlar sana çok yakışır!" dedim ve ona verdim.
"Ne yani bunları gitmeme izin veriyor musun?" diye sorduğunda kaşlarımı çattım.
"Evet niye?" dedim.
"Bilmem erkekler açık giyinmesini istemezler sevgililerinin." dedi ve saçını düzeltti.
"Boşver onları ben izin veriyorum sen giy! Zaten yanımda olduğun için sana bakan da olmaz! Ha olursa o zaman icabına bakarız!" dedim ve dudağına sert bir öpücük bıraktım.
*
*
*Yaa Ardil!
Çok aşık bu adam ya
İg ; thayazar
Kitapta öneri varsa değiştirebilirim!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)
Romance... "Küçük kızım sakin ol! Tamam gitmiyoruz hiçbir yere!" dedi ve bir adım attım. "Ardil acı çekiyorum." dedim ve ona doğru koşup sıkıca sarıldım. "Geçecek yavrum iyileşeceksin ben seni iyileştireceğim." dedi ve belimden tutup ayaklarımı yerden ke...