5.0

34 2 0
                                    

Uzatmadan bitireceğim kitabı ama şimdi daha var yani en az bir on bölüm falan

*
*
*

Liva...

"Yavrum ara verir misin biraz?" diye sordu Ardil.

"Şunu da çözeyim." dedim ona bakmadan.

Soruyu okuyup çözmeye başladım. Çözdükten sonra ayağa kalktım ve Ardil'e baktım. Kapıya yaslanmış beni izliyordu.

"Biraz yürüyüş yapalım mı sahilde?" diye sorunca hemen ayağa kalktım.

"Evet ya evet hadi kıyafetimi değiştireyim." dedim koşarak odadan çıktım. Bu halime güldü ve peşimden geldi.

Gördüğüm şort tulumu elime aldım. Askılı ve kısaydı.

Tam bana göre!!!

Arkamdaki Ardil'i umursamadan giydim ve makyaj masasına ilerleyip makyaj yaptım. Saçım da artık omuzlarımdaydı. Fondöten sürmemiştim çünkü Ardil hepsini atmıştı. Neymiş çillerin güzel saklama!!

Haklı yavrum

Ne bileyim iç ses?

Arkamı döndüğümde beni izliyordu. Gittim ve koluna girdim. Kafamı yukarı kaldırdım ve konuştum.

"Hadi sevgilim."

"Sevgilim diyen ağzını yerim ha." dedi ve çenemi tutup yukarı kaldırdı. Eğilip dudağıma bir öpücük bıraktı.

Arabayla sahile geldik ve indik. Normal insanlar gibi el ele sahilde gezmeye başladık.

İnsanların garip bakışlarını farkettiğimde Ardil'e baktım.

"Niye öyle bakıyorlar?" dedim.

"Bilmem." dedi ve alnımı öptü.

"Oha ünlü iş adamı Ardil Arman değil mi o?" diye bağıran bir erkek sesi duydum.

Bir dakika erkek mi?

Gay işleri olmasın lütfen.

Çocuk geldi ve Ardil'in önünde durdu. Resmen cüce gibi kalmıştı yanında.

"Evli misin? Yanınızdaki kızınız olmalı." dediğinde sinirlerim tepeme attı.

"Ne kızı? Saçmalama." dedim.

Ardil hafifçe sırıttı ve belimden tutup kendine yapıştırdı.

"Hayır karım." dedi ve umursamadan ilerlemeye başladı.

"Nasıl karısı lan çocuğu gibi." dediğinde yerimde tepinmek istedim.

Ağlamaklı bir ses tonuyla " Ne demek kızı Ardil? Ne diyorlar bunlar?" diye sordum ona.

"Takma kafana yavrum." dedi ve umursamadan arabaya bindi.

*
*
*

Kızı gibi jvnejxosmcos

Ya sabır

Diğer bölümde de var ha

AŞK İÇİN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin