„And if my wishes came true, it would've been you."
- Taylor SwiftKayla mi předevčírem napsala, že přijede v osm ráno. Já jsem už od sedmi jako na trní. Sedím u kuchyňského stolu a klepu nohou, zatímco si Mads hraje s plyšovou Šmoulinkou na gauči. Když jsem jí řekl, že tady s náma bude živá Šmoulinka celý týden, nemohla nadšením dospat.
Já byl na rozdíl od ní v prdeli z faktu, že Kaylu týden neuvidím.
Jakmile se domem rozezní zvonek, Mads vyletí z pohovky přímo ke dveřím. Otevře je a mně dojdou slova.
V náručí drží Šmoulinku, kterou s úsměvem předá Maddie do náruče.
„Budeš se o ní dobře starat?"
Maddie vehementně přikývne a začne Šmoulinku hladit po hlavičce. Je neskutečné, jak se za těch pár dní změnila k lepšímu. A stačilo k tomu jen trochu jídla a hodně lásky.
Mads si odnese Šmoulinku dozadu na zahradu, a tak Kayle nezbude než navázat se mnou oční kontakt. „Máš krátký vlasy."
Nervózně si jimi prohrábne. „Jo, od včerejška. Já potřebovala změnu."
„Sluší ti to," řeknu upřímně.
„Děkuju, Benjamine," odvětí. „Ještě jednou děkuju, že si tu Šmoulinku necháš. Nevadilo to tvý mámě?"
Zavrtím hlavou. „Kupodivu se ukázalo, že Maddie má lásku ke psům právě po ní. Byla nadšená."
„Tak to jsem ráda," pousměje se. Chvíli se na sebe jen díváme a já se užírám pohledem na její krásnou tvář. S těmi kratšími vlasy vypadá snad ještě líp než předtím. Dospěleji.
„Myslím, že bych už měla jet. Musím si ještě dobalit a večer už odlétáme."
Z té představy se mi sevře srdce. Strašně bych jí chtěl říct, jak moc mi bude chybět, ale vím, že to vůči ní není fér.
Otočí se a zamíří zpátky k autu. Otevře dveře a když už myslím, že si prostě sedne a zmizí, vzhlédne ke mně. A já to prostě nevydržím. „Počkej!" křiknu na ni. Rychlými kroky překonám vzdálenost mezi námi, chytnu ji kolem pasu a políbím ji, než mě stihne zastavit.
Za život jsem zažil hodně skvělých polibků, ale s Kaylou je to jiné. Jako bych se dosud spokojil jen s průměrem, ale až teď mi došlo, jak má správná pusa vypadat.
Když se odtáhne a podívá se na mě, poznám, že i ji to fyzicky bolí. To, že i když jsme si teď tak blízko, jsme od sebe hrozně daleko. „Proč mi to děláš, Bene?" šeptne a opře se o mě čelem. Pořád ji držím kolem pasu, hladím ji po zádech a nejradši bych ji nikdy nepustil.
„Protože tě miluju, Kaylo."
Zmateně ke mně vzhlédne a zamrká. „Cože?"
Srdce mi buší tak rychle, že mi snad vyskočí z hrudi. „Miluju tě."
„Tak proč tohle všechno děláš? Proč chodíš s tou magorkou a potají líbáš mě? Proč mi říkáš, že mě miluješ, když všechny tvoje činy svědčí o opaku?"
Už už se nadechnu, abych jí řekl pravdu, když se zase rychle zarazím. „Nevím, jak ti to vysvětlit."
„Což v překladu znamená, že nejsi schopnej vymyslet věrohodnou lež, co?" Podrážděně se uchechtne. „Jsi fakt ubožák, Benjamine." Se zlostí ode mě odstoupí, sedne si za volant a aniž by se jen otočila, zmizí pryč.
Je hodně způsobů jak se zbavit stresu. Někdo stres zajídá, někdo se ho pokusí zaspat, někdo chodí běhat. Já vytáhnu Flinna do posilovny.
„Kolikrát že už jsme v tomhle týdnu byli cvičit? Osmnáctkrát? Chceš mě zničit, chlape?" funí, zatímco dřepuje s osou v rukou.
„Nepruď a makej."
„Ty bys fakt mohl dělat osobního trenéra s těmahle kecama."
Ušklíbnu se, ale menšímu úsměvu se neubráním. Proto sem chodím s ním – vím, že mi vždycky zlepší náladu.
„Takže dneska odjela do toho Řecka? Jak ti z toho je?"
Zvednu se z lavice a dojdu si pro činky. „A ty bys zas těma svýma řečma mohl z fleku dělat psychologa."
„Dík za lichotku, kámo," zazubí se, „ale teď už to vyklop. Když už tady mám s tebou otročit, aspoň chci vědět proč."
„Ráno mi dovezla Šmoulinku a já jí dal pusu. A tak trochu jsem jí řekl, že ji miluju."
Flinn vytřeští oči. „Cože jsi?!"
„Bene!" ozve se jásající hlas osoby, kterou bych teď ze všeho nejradši zakopal tak hluboko, že už by ji nikdo nikdy nenašel.
Oba trhneme hlavou za jejím hlasem. „Co tady děláš?" zeptám se nepříjemně.
„Co ten tón, zlato? Neříkej, že mě vidíš nerad." Chytne mě kolem pasu a líbne mě na tvář. Pak se usměje na Flinna. „Nazdárek."
Flinn vypadá stejně zaskočeně jako já, takže se zmůže jen na kývnutí.
„Tak co tady děláš, Lily?"
„No psal jsi mi, že si jdete s Flinnem zacvičit, tak jsem myslela, že bych se přidala. Měla bych na tom svým sexy tělíčku taky sem tam zapracovat, co myslíš?" Otočí se kolem své osy a dá si záležet, abych si prohlédl její zadek. Ještě před rokem bych ji odvedl do šaten a pořádně ošukal, ale teď je mi z tý představy špatně.
„A to nemůžeš dělat někde, kdekoli jinde?"„Ale to bych přece nebyla s tebou, brouku," mrkne na mě. Stoupne si na špičky a krátce mě políbí na rty. Rychle se od ní odtáhnu a otráveně se vrátím ke svým činkám.
ČTEŠ
Když jsme koukali na hvězdy
Romance"Vždycky jsem myslela, že je Benjamin Howard jen hokejista, co miluje pozornost holek s prsama většíma než jeho IQ. Že nemůže nabídnout víc, než svůj um na ledě. Že mu záleží jen na sobě. Stačil jeden večer, kdy jsme spolu koukali na hvězdy, abych s...