„'Cause all of the small things that you do, are what remind me why I fell for you."
- New WestO dva roky později
Addy si posadí Miu na klín a pohladí ji po tmavých vláscích. „Ty jsi ale krásná princezna."
Mia se na ni zazubí a zatleská ručičkama. Já se mezitím shlédnu ve vysokém zrcadle. Šaty, které mám na sobě, jsem si vybrala na první dobrou. S Addy jsme navštívily tři salóny, ale v žádných jsem se necítila tak, jak jsem se ve svůj svatební den chtěla cítit.
Všechny byly buď moc zdobné, moc dlouhé, moc krátké nebo moc jednoduché. Žádné prostě nebyly ony.
Dokud jsem nespatřila tyhle.
Nikdy jsem nepatřila mezi holky, co sní o svatebních šatech celý svůj život a už odmala mají jasnou představu, jak musí vypadat. Mně šlo hlavně o to, jak se v nich budu cítit.
Tyhle šaty mi sahají až ke kotníkům, ale ne tak, že bych se o ně mohla přerazit. Mají jednoduchou širokou sukni, která se táhne od pasu až k zemi. Vršek šatů tvoří tenká ramínka a zdobný výstřih sahající až k pasu.
Vlasy jsem si nechala rozpuštěné, protože to bylo to jediné, co si Benjamin ohledně mého vzhledu přál. Chtěla jsem, aby mi poradil s výběrem šatů, ale on byl zásadně proti.
„Ženich nesmí vidět nevěstu před svatbou, Kaylo," zamračil se a já ho v tu chvíli milovala ještě víc než o vteřinu dřív. Miluju to, jak mu na všem záleží, a přesto vůbec. Flinn mu pomohl vybrat oblek, ve kterém bude určitě zářit.
Addy má na sobě růžové šaty po kolena s kulatým výstřihem a širokou sukní. Původně si chtěla vzít jinou barvu, ale nakonec se nechala přemluvit.
Odvrátím se od zrcadla a vezmu si svou dcerušku do náruče. „Copak, Miuško? Těšíš se?"
Mia se celá rozzáří. Je jí teprve šest měsíců a já si užívám každičký jeden den, i když je to občas náročné.
Když jsem se dozvěděla, že jsem těhotná, brečela jsem. Celé dny jsem probrečela a pochybovala o sobě. Neplánovali jsme mít dítě tak brzo. Chtěli jsme se vzít a cestovat – na děti jsme měli mít dost času.
Jenže jako obvykle tu byl Ben pro mě. Celé dny mě držel v náručí, nechodil na tréninky ani cvičit, prostě mě jen držel, hladil mě vlasech a šeptal mi do ucha, že to zvládneme.
A tak máme Miušku.
Pořád jsem citlivá na to, když se mě někdo zeptá na porod. Byl to nejhorší zážitek v mým životě a přesto patří mezi ty úplně nejlepší, jaké jsem kdy zažila.
„Jsi připravená?" ozve se Flinnův hlas. Otočím se k němu, když vejde do dveří.
„Už je čas?"
Flinn se na mě usměje a přikývne. „Už je čas."
Addy se zvedne ze židle a vezme si ode mě malou. Mia ji začne tahat za vlasy, což je v poslední době její oblíbená kratochvíle.
„Hodně štěstí, sestřičko."
Flinn chytne Addy za ruku a oba se na mě naposledy usmějí, než zmizí z pokoje. O pár vteřin později se ukáže táta v na míru ušitém smokingu.
„Ach bože, Kaylo." Užasle si mě prohlédne než mi nabídne rámě.
„Co když spadnu, tati?"
„Nenechám tě spadnout," ujistí mě.
V sále začne hrát hudba, když se na začátku uličky objeví Addy s malou. Pozoruju je z dálky a přesto vidím, jak ji Mia pořád tahá za vlasy. Je tak bezelstná.
Hned za ní kráčí Maddie v podobných růžových šatech a v náručí drží Šmoulinku s růžovým obojkem. Hladí ji po hlavičce a když dojde vedle Bena, položí ji na zem vedle sebe. Ona se jí přitulí k noze. Je jisté, že za ta léta se z Maddie stal Šmoulinky nejoblíbenější člověk.
Všichni hosté sedí, hledí na ně a netrpělivě vyčkávají na můj příchod. A já netrpělivě vyčkávám, než uvidím svého budoucího manžela.
„Můžeme?" zavelí táta a já přikývnu. Zavěsím se do něj a společně pomalým krokem dojdeme k uličce. Ihned si všimnu Benjamina v černém obleku s bílou košilí a kravatou. Hledíme na sebe celou dobu, než mě táta políbí na tvář a předá mě mu.
„Ahoj," šeptne s nervózním úsměvem.
Oddávající začne mluvit, ale já se nemůžu přestat dívat na Bena. Pevně mě drží za ruku a já vím, že mě takhle bude držet už napořád.
„Kaylo, lásko," osloví mě Benjamin. „Když jsme se domluvili, že si napíšeme sliby, byl jsem z toho děsně nervózní. Říkal jsem si, co ti asi mám říct, co už bys dávno nevěděla? Miluju tě, Kaylo. Miluju všechno to, čím jsi. Všechny tvoje špatnosti, to, jak se na mě mračíš pokaždé, když tě donutím koukat na Star Wars nebo když se mi směješ, když s tebou jdu plavat a skočím do bazénu v oblečení jako v době, kdy jsem se tě snažil sbalit. Miluju, když se směješ. Miluju, když mi věříš natolik, že přede mnou pláčeš. Neexistuje nic, co bych na tobě nemiloval, až se občas sám sebe ptám, jestli nejsem divnej," zasměje se a spolu s ním i všichni svatebčané. „Chci s tebou strávit zbytek života. Chci stát po tvém boku, ať už se bude dít cokoli. Miluju tě, Kaylo."
Setřu si z tváře slzy a zhluboka se nadechnu, abych i já dokázala odříkat svůj slib. „Bene, lásko," začnu stejně jako on. „Mohla bych tady mluvit hodiny o tom, jak moc tě miluju, a stejně by to nestačilo. Když jsi mě před dvěma roky požádal o ruku, myslela jsem si, že ses musel někde praštit do hlavy." Všichni se zasmějí. „Přece jsme spolu chodili jen chvíli a když jsem to pak řekla našim, mysleli si, že si z nich střílím. Když mě ale přešel ten prvotní šok, řekla jsem si, že vlastně přesně tohle chci. Proč bychom měli dělat věci tak, jak to dělají ostatní? Proč bychom se nemohli vzít po pár letech vztahu, proč bychom spolu nemohli takhle mladí vychovávat naši krásnou dceru, když to je přesně to, co oba chceme? Miluju tě, Bene, a miluju to, jak jsi stejně ztřeštěnej jako já. Stejně jako bude jednou naše dcera."
Otočím se na Miu, která se culí od ucha k uchu. Pak se vrátím zpátky k Benovi. „Miluju tě," šeptnu.
„Miluju tě," šeptne.
Vyměníme si prstýnky, políbíme se a Ben si vezme od Addy naši dceru. Ta ho začne výskat ve vlasech, on ji na oplátku políbí do těch jejích, chytne mě za ruku a uličkou projdeme vstříc společnému životu.
„Víš, že teď už se mě nezbavíš, viď?" zeptá se mě.
Vzhlédnu k němu, věnuju mu široký úsměv a přikývnu.
KONEC! 🥺♥️
Doufám, že Vám příběh bude chybět stejně jako mně a budu ráda, když mi do komentáře napíšete, jak se Vám líbil.
Tak zase na viděnou u nového příběhu!
Romča♥️PS: Závěrečný příspěvek a info k novému příběhu vyjde během dneška na mém ig (Knihomolka_176) ♥️
ČTEŠ
Když jsme koukali na hvězdy
Romance"Vždycky jsem myslela, že je Benjamin Howard jen hokejista, co miluje pozornost holek s prsama většíma než jeho IQ. Že nemůže nabídnout víc, než svůj um na ledě. Že mu záleží jen na sobě. Stačil jeden večer, kdy jsme spolu koukali na hvězdy, abych s...