28

532 26 3
                                    

TINEKE

"Happy Newyear!" Ik en Koen kijken elkaar aan. Ik kijk in zijn wondermooie, blauwe ogen. Onze hoofden komen dichter bij elkaar. Zijn lippen raken de mijne. Ik weet nog niet goed wat er precies gebeurt, maar het is fantastisch! Het zou uren mogen duren. Maar dan komt er een einde aan onze kus. We kijken elkaar lachend aan. "Happy Newyear!" zegt Koen lief en enthousiast tegelijk. Ik druk eerst een kus op zijn lippen en zeg dan: "Happy Newyear!" Koen kijkt me lachend aan. Weer kijk ik in zijn hemelsblauwe ogen. Dit keer geeft hij me kus. En niet zomaar een kus, een lange, intense kus. "Ik hou van jou!" zegt hij wanneer er een eind is gekomen aan het hemelse moment. "Ik ook van jou!" zeg terug en druk weer een kus op zijn lippen. We kijken elkaar lachend aan. "Gaan we nog wat dansen?" vraagt Koen lief met een glimlach. "Tuurlijk!" antwoord ik met een brede glimlach. We beginnen te dansen. Af en toe geven we elkaar een kusje. Ik geniet zo van de avond. Deze avond was sowieso al goed en Koen heeft hem alleen maar beter gemaakt. Na een half uurtje te dansen, vraag ik aan Koen: "Moet jij niets drinken?" "Ja, eigenlijk wel." Zegt hij met een glimlach. "Wat wil je drinken?" vraag ik zo lief mogelijk. "Uh, doe nog maar een cola." Zegt hij weer glimlach. "Ben je zeker dat je niets met alcohol wilt?" vraag ik weer. "Jaja, er moet iemand bob zijn, hé! Dat zou jij moeten weten, hé, hoofdinspecteur Schilebeeckx!" zegt Koen lachend en drukt een kus op mijn lippen. Als onze kus gedaan is, zeg ik: "Maar als we nu eens te voet naar huis gaan? Het is toch niet ver en dan kan jij ook iets drinken!" "Goed plan! Maar als ik dan morgen een kater heb, is het jou schuld!" zegt hij weer lachend. "Oké, is goed! Ik neem de verantwoordelijkheid op mij!" zeg ook ik lachend. "Dan zullen we er maar eens aan beginnen, hé!" zegt Koen. "Wat ga je nemen? Ik moet wel zeggen dat de cocktails hier héél lekker zijn!" zeg ik met een brede glimlach. "Allee, geef mij dan maar zo'n cocktail, hé!" zegt hij lachend. "Oké, maar je moet wel mee!" zeg ik. "Durf je niet alleen?" zegt Koen lachend. "Jawel, maar ik kan je niet meer missen en ik ben bang dat andere vrouwen met jou gaan lopen!" zeg ik met een lach. "Maar je moet niet bang zijn! Er is maar één vrouw voor mij en dat ben jij! Ik hou van jou!" zegt hij lief. Dat is zo schattig! "Ik hou ook van jou!" ze ik terug en geef hem een kus. Ik kijk voor de zoveelste keer deze avond in zijn ogen. "Kom!" zeg ik lachend terwijl ik nog steeds in zijn ogen kijk en trek hem mee naar de bar. Ik bestel twee cocktails. Terwijl ik wacht, kijk ik naar Koen. Ik krijg een brede glimlach op mijn gezicht wanneer Koen ook naar mij kijkt. Ik kan er niet aan weerstaan en geef hem een knuffel. Ons moment wordt onderbroken door de barman die de cocktails op de toog zet. We nemen de cocktails en drinken er van. "En is het lekker?" vraag ik met een brede glimlach. "Ja, heel lekker. Je hebt een goeie smaak! Maar dat wist ik al, want anders had je niet voor mij gekozen, hé!" zegt hij lachend met een knipoog. "Ja, dat is waar! Maar jij hebt anders ook geen slechte smaak, hé!" zeg ik met een brede glimlach. "Natuurlijk niet!" zegt hij weer met een glimlach. We geven elkaar een kus. "Kom! Dan gaan we nog een beetje dansen!" zeg ik lachend na onze kus. Koen lacht en samen lopen we de dansvloer op. We brengen nog uren door op de dansvloer, tot het echt wel laat wordt. "Schatje" Ik krijg een heerlijk gevoel bij het horen van dat woordje. "Gaan we niet naar huis? Ik word een beetje moe." Gaat hij verder. "Natuurlijk! Ik ben ook wel moe." Zeg ik tegen hem. "Dan zijn we weg, hé! We moeten nog een klein wandelingetje maken!" zegt hij lachend. "Ja, dat is waar!" zeg ik zuchtend, maar wel met een glimlach. We wandelen naar buiten. "Ga je met mij mee naar huis?" vraag ik lief en lachend. Ik hoop dat hij toestemt. "Natuurlijk ga ik met je mee! Maar zou je het erg vinden om met mij mee naar mijn huis te gaan? Anders zit Barry heel de nacht alleen." Vraagt hij lief. "Oké, geen probleem! Maar, uh, Koentje, ik wil nu niet moeilijk doen, hé, maar het is al bijna ochtend! Dus Barry zit nu ook al heel de nacht alleen!" zeg ik lachend. "Ja, oké, je hebt een punt! Maar ben jij misschien van plan om morgen heel vroeg op te staan om naar Barry te gaan?" vraagt hij ook lachend. "Neenee, ik ga wel gewoon met jou mee!" zeg ik lachend tegen Koen. "Super! Kom!" zegt hij blij en legt zijn arm rond mij. Zo vertrekken we richting zijn huis. De wandeling mag uren blijven duren! Er wordt niet veel gezegd, maar dat hoeft ook niet. Ik geniet gewoon van de wandeling. Met Koen.

Gewoon vrienden?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu