Gecenin Aydınlanışı

1.6K 85 103
                                    

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın keyifli okumalar ~ ✨

🤍

(Yazardan)

"Jeongin!" Genç, saatlerdir süren sessizliğin gür bir ses ile bozulmasıyla kafasını telefonundan ayırdı.Genç uzun bir süre sonra etrafına bakmış oturduğu koltuktan hızlıca kalkmıştı.Herkes gitmiş güvenlikler dahi nöbetleri için hazırlıklara başlamıştı.O ise şirketin loş aydınlatmaları olan lobisinde koltukta saatlerdir oturuyor babasını bekliyordu."Serseri! Herkes gitti burda aval aval niye oturuyorsun? Baban köpürücek birazdan yürü hadi"

"Babam nerede Bay Sung ?"

"Arabada seni bekliyor" başını sallayarak yürümeye başladı.Bay Sunghoo senelerce gencin babasıyla çalışmış,iyi günde kötü günde dahi yanında olmuştu.Elbette ki sadece onlarla çalışmakla kalmamış aralarındaki güven duygularını da  kuvvetlendirmişti.Bu yüzden o yüzden gencin babasının en güvendiği çalışanıydı.

Şirketin çıkışına geldiklerinde Siyah bir araba onları bekliyordu.Ancak gencin aklında başka fikirler vardı.

Gözü arka tarafta duran başka bir arbaya takılıydı...

"Jeo!" Gözlerini arabadan çekerek sesin geldiği yöne doğru çevirdi.Babası arabanın kapısı açık oğlunu bekliyordu.Aniden gencin yüzünde hince bir gülümseme belirdi.Bir anda adımlarını hızlandırarak gördüğü spor arabaya doğru koşmaya başladı.Spor araba da ona korna çalıyordu."JEO!"

"Jeongin buraya gel!"

"Üzgünüm baba ve bay sung bu gece başka planlarım var!" Hızla spor arabanın kapısını açarak arabaya bindi.Korumalar da arkasında. Koşuyordu. "Bas.bas.bas !"  Şoför hızla frene bastı ve gençte aynı hızda camını açtı. Yaşanan her şey adeta bir aksiyon sahnesini andırıyordu "Beni akşama beklemeyin!" Gencin neşe çığlıkları akşamın sessizliğine karışırken Bay Sang gözlerini yumarak sinirle nefes verdi.

"Tam zamanında yetiştin seo" Nefes nefeseydi.

"Baban ne olacak?" Eğlenmişti ancak endişeliydi de.

"Bundan sonra uzun bir süre yapmazsam uslandım sanır" Suratına histerik bir gülüş yerleşti.

"Ee.Bir sonraki durak?" Gencin dudağının bir kenarı yukarı kıvrıldı.Çapkın bir şekilde gülümsüyordu.Yaramazlık yapan bir çocuktan hiç bir farkı yoktu.Elini saçlarına geçirerek geriye doğru attı.

"Mekan"

🖤

"Bin" Genç yanındaki arkadaşının koluna vurarak uyandırmaya çalıştı ancak nafileydi.O çoktan sızmıştı."Ya Hep böyle yapıyorsun amına koyayım ben nasıl araba süreyim şimdi" Gencin isyanı ne kadar kuvvetli olursa olsun bulundukları ortamdaki müzik sesinden kimse kimseyi net duyamıyordu."Tanrım! Nasıl böyle bir ortamda uyuyabilirsin !?" Genç önündeki alkol şişesine kafasına diklemek için uzandı.Ağzına tuttuğu sırada kaşlarını çatarak şişeyi indirdi ve içine doğru baktı "Ulan bunu ne ara içmişiz lan." Ardından arkadaşına." Bu kadar içersen olacağı bu.Bin!.Lan kalksana." Sabır çekercesine yukarı baktı."Bana bak lan eğer şimdi kalkmazsan hemcinslerimle fingirdeşiceğim ha ona göre" Genç yan gözlerle bir umud arkadaşına bakıyordu.

Secret revenge,hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin