(Jeongin)
Gece yarısıydı.Şirketin karanlık koridorlarında ayak seslerim yankılanıyordu.Güvenlikler dışında hiçkimseden eser yoktu.Elimi kolumu sallayarak yavaş adımlarla yürüyor bir yandan da şirketin duvarlarındaki dekorları inceliyordum.Nihayetinde babamın kasasının bulunduğu odaya vardığımda kapının girişindeki cihaza parmak izimi okuttum.Giriş başarılıydı.İçeri girerek kapıyı arkadan örttüm ve kasaya doğru ilerleyerek yanında diz çöktüm.
Şifre ya abimin ya Annemin yada kardeşimin doğum günüydü.
"İki..İki..sıfır..dört..sıfır..beş."
Hatalı giriş.Abiminkini denedim.
"Bir..sıfır..sıfır..dokuz..dokuz..Beş."
Hatalı giriş.
"Bune amına koyayım?!" Annemin doğum gününü mü koymuştu? "Bir..üç..Sıfır..altı..yedi..sekiz."
Hatalı giriş
"Siktir.İnsan kalmadı." Bir tane deneme hakkım kalmıştı.Eğer yanlış girersem alarm ötebilirdi.Üstelik daha bir sürü seçenek vardı.
"Bay Yang?" Korkuyla olduğum yerde sıçradım."korkuttuysam özür dilerim." Babamın sekreteri.Kaşlarımı çattım.
"Siz burada ne arıyorsunuz? Üstelik gecenin bu saatinde."
"Ee.Babamızın..Yani babanızın." Hareketleri şüphe uyandırıyordu.
"Bana yalan mı söylemeyi düşünüyordunuz?" Şaşırarak bana baktı."Evet yalan söylemeyi düşünüyordunuz.Ne işiniz var burada?"
"Uzun hikaye.Bir neden için buraya gelmiştim."
"Ne için?" Sesiz kaldı."Bayan jo ne için buraya geldiniz?" Derin bir nefes aldı ve tüm cesaretini topladı.
"Babanız bana zorla tecavüzde bulundu.Onu ihbar etmek için kanıt topluyordum.Onun için burdayım.Üzgünüm." Tepki veremesemde içten içe şaşkınlık yaşıyordum.
"Bende bu yüzden buradayım.Babamı dava etmek için." Gözlerinin içi parladı."Eğer benim için mahkemede şahitlik yaparsanız ancak o zaman babamı devirebiliriz.Bunu tek başınıza yaparsanız başınıza büyük bir iş açmış olursunuz.Canınızı düşünün bende size yardımcı olayım."
Başını salladı."Benimde çocuklarım var.Onların zarar görmesinden korkuyorum."
"Size gerekli güvenceyi sağlayacağım.Her şeyimin üzerine yemin ederim.Ancak bana her şeyi anlatmak zorundasınız." Başımla yanımdaki kasayı işaret ettim."Ayrıca bu kasanın şifresi gerekiyor."
"Ben biliyorum." Bir kaç adım atarak kasaya doğru eğildi ve şifreyi tuşladı.
Sıfır..Sekiz..sıfır..iki..sıfır..bir.
"Siktir." Şifre benim doğum günümdü.
Babam benim doğum günümü koymuştu.
"Babanız şifrenin ailedeki en zeki çocuğumun doğum günü olduğunu söyledi.Sizi sevmeye bilir ama zekanıza hayran."
"Benim? Zekama?" Başını salladı."Hay amına koyayım ya.Ters köşeye bak." Kasayı açarak içindeki bütün belgeleri ve içerisinde bulunan siyah kutuları aldım."Sizd söz veriyorum bu işi halledeceğim."
"Size inanıyorum.Telefon numaranızı verin lütfen size her şeyi anlatacağım."
"Tamamdır."
🖤
"Hyun!" Elimdeki eşyaları bir köşeye iteledim.."Hyun aldım!"
"In-ah! Alabildin mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret revenge,hyunin ✓
FanficAynı kaderi paylaşan iki insan.Bir sözleşme ile bir araya gelmişti. Ancak işler hiçte sanıldığı gibi masum ilerlemiyordu. İki rakip şirket , iki düşman baba ve iki düşman oğul. Bütün kirli çamaşırlar tek tek ortaya çıkıyordu. Bir sözleşme sonucu ayn...