Bol bol yorum yapıp oy vermeyi unutmayın keyifli okumalar dilerim~✨
🤍
(Yazardan)
Bir süre önce..
"Amma da içtin be oğlum" oturduğu yere iyice yayıldı."Anlaşılan daha burdayız"
"Bay hwang.İsteğiniz üzerine Bay yang ile ilgili bulabildiğimiz bütün bilgileri topladık efendim." Adam dosyayı önüne bırakmış ve ellerini önünde birleştirerek beklemeye başlamıştı.
"Her şey burada mı?"
"Bulabildiğimiz bütün bilgileri bulmaya çalıştık efendim ancak görünen o ki Babası itibarının zedelenmemesi için oğullarını fazla iyi saklıyor.Şimdilik elimize geçen bu kadar."
Yang jeong-in.
Doğum: 8 Şubat 2001 Busan, Güney kore
Anne adı: Park ji-young
Baba adı: Yang Sung-jin"Bildiğiniz üzere Babası seoul'ün en kıdemli Holdinglerinden birisinin Ceo'su.Ayrıca bir çok yerde arsa sahibi.Bu sebeple de ev yapım ve satımlarıyla, köylülerin de tarla alımlarıyla ilgileniyormuş.Yani bir nebze köy kesimine tarla kurabilmeleri, ekin ekip biçenilmeler için sahip olduğu yerleri satıyormuş yada kiralıyormuş."
"Diğer aile fertlerinden bahset" dosyaları incelemeye devam esiyordu.
"Annesi, daha önce Amerika'da seçkin oyunculuk okullarında okumuş ve mezun olmuş.Fazlasıyla ünlü oyuncularla iş birliği yapmış.Gençlik yıllarında bir çok tiyatro ve operada yer almış."
"Amerika ? Öyle mi ilginçmiş.Neresinde eğitim almış?"
"New york efendim.Ancak bir müddet sonra gördüğü ırkçılık ve uğradığı suçsuz iftiralar yüzünden kariyerine kore de devam etmeye karar vermiş.Babası ve bay Sung-ho'nun babası ortaklarmış bu sayede tanışmışlar." Patron elindeki dosyanın sayfasını çevirdi.
"Peki çocuk hakkında ne öğrendiniz?"
"Çocuklar." Patron Anlamaz gözlerle adama baktı ."Üç erkek kardeşler efendim.Bay yang ortanca olan kardeş.Ayrıyetten bir abisi birde erkek kadeşi var."
"Dae-hyun ve jun-ho" Adam onaylarcasına başını salladı.
"En büyük olan Dae-hyun.Yirmi sekiz yaşında.Şuanlık edindiğimiz bilgilere göre Araba galerileri olan ve otomobil üreten bir şirketin yönetici konumunda.jun-ho da seoul ün merkezinde bir lisede okuyor.Kendisi de son sınıf öğrencisi ve on yedi yaşında.Şimdilik elimize geçen bilgiler bunlarla sınırlı."
"Kafi".Patron elindeki dosyanın kapağını kapatıp adamlardan birine teslim etti."Bu kadar bilgi yeter de artar.Şimdilik tabi." Olduğu yerden gence bakarken bar tezgahında yanında oturan bir adamı gördü.Gayet rahattı.Ancak bu rahatlığı hayra alemet gibi gözükmüyordu.Rahatsız edici türdendi."Gözünüzü bu akşam bu çocuktan ayırmayın.Gerekirse evine kadar takip edip güvenle gittiğine emin olun." Genç aniden olduğu tezgahtan kalkarak koltuğua doğru yöneldi ve ceketini sırtına aldı." Siz dördünüz çocuğu takip edin.Bende arkanızdan araba ile geliceğim"
🖤
Yeni araba kokusunda her zaman nefret etmişimdir.Özellikle şuan alkolden kaynaklı midemin bulandığını düşünürsek iyice kötü olmaya başlamıştım.Yol bitmeyecekmiş gibiydi.Parmaklarım güçlükle arabanın cam düğmesine ulaşmaya çalışıyordu ancak bir türlü açmak için olan deliği tutturamıyordum.Derin bir nefes vererek sonunda pes ettim.Başım çok ağrıyordu.İşkence çekiyor gibiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret revenge,hyunin ✓
FanfictionAynı kaderi paylaşan iki insan.Bir sözleşme ile bir araya gelmişti. Ancak işler hiçte sanıldığı gibi masum ilerlemiyordu. İki rakip şirket , iki düşman baba ve iki düşman oğul. Bütün kirli çamaşırlar tek tek ortaya çıkıyordu. Bir sözleşme sonucu ayn...