Bölümler boyunca yazım yanlışlarım varda affedin ĞSLDĞÖSĞSS
İyi okumalar dilerim~✨
🖤
"Tanrım neler oluyor!?" Kafayı yemiş gibi bağrıyordum.Güneş çoktan batmış ve biz gün batımı izlediğimiz yere gelmiştik."In-ah!?"
"O gün annenle hastanede konuştuğumuz gün.Anne bana bir sürü şey anlattı."
"Ne anlattı?" Anlatmak yerine etrafa bakınıyordu."Tanrı aşkına jeongin ne oluyor?!"
"Annen vasiyetini bırakmış.Bana da sana da soojine de yüklü bir miktar para bırakmış."
"Nereden öğrendin bunu sen ?"
"Avukatı beni buldu ilk.Vasiyette büyük bi payım olduğu için." Anlamıyordum.Niye ona bırakmıştı? "Seneler önce babalarımızın tanıştığını biliyoruz."
"Evet sonra bir kadın yüzünden kavgaya tutuşmuşlardı." Beni onayladı.
"Ben evlenecekleri kadın için tartıştıklarını sanıyordum..."
"Öyle değil mi zaten?"
"Değilmiş.Ablam yüzünden tartışmışlar."
"Neden ablan yüzünden tartışmışlar." Yüzüne acı çektiğini gösteren bir ifade yerleşti."Seneler önce iki aileninde arası çok iyimiş.Hatta annen benim küçüklüğümü bile biliyor.Meğersem ikimiz de aynı ortamda büyümüşüz ama haberimiz yokmuş."
"Sen ve ben?"
"Öyle.Bir gün babam ablamı ayakları üzerinde durması için bir iş bulması gerektiğini söylemiş.Ablamda kabul edip sizin şirkette bir pozisyon bulmuş ve kabul edilmiş."
"Böyle bir şey anımsıyor gibiyim." Devam etti.
"Baban annenle kavga etmiş ve annen stresi yüzünden hastanelik olmuş.Daha sonra baban şirketinde ablamı görmüş ve aşık olmuş." Kuklarım duyduğu şeye inanamıyordu."Ablama açılmış ama ablam kabul etmemiş.Çünkü sevdiği başka biri varmış.Ama baban rahat durmamış ve babamla anlaşma yapmış." Durksadı.
"Neymiş anlaşma?"
"Babam ablamın sevgilisi olduğunu ve işi aksattığını düşündüğü için küplere binmiş.."
"Sonra!?"
"Babanla aynı evde kalmaları için bir anlaşma yapmış.Ablam kabul etmemiş günlerce babama karşı çıkmış ve babamın gözünde iyice düşmüş.Babam artık ablamı sevmediğine karar vermiş ve sözde babana iyilik yaptığını düşünerek başka biriyle evlendirmiş."
Nutkum tutulmuştu.Konuşamıyordum, sözleri duymama rağmen düşünemiyordum.
"Sonra?"
"Ablamın kocasıyla ilgili bir sorun yokmuş ama baban babamla bu yüzden ciddi bir kavgaya girişmiş.Ablamın onun çalışanı olduğunu ve şirketine geri istediğini söylemiş ama babam reddetmiş.Baban ablamı kaçırmış.Bir süre onu başka bir yerde tutup zorla ona sahip olmaya çalışmış.Ve sonucunda bir gün ablamı hamile bırakmış,aynı gün kutlamada aldığı bir madde yüzünden ablamı öldürmüş."
"Tanrım..." Bayılacak gibiydim.Olduğum yere çömeldim."Nasıl olabilir bu..."
"Babam ölmemi istediği için ikimizin arasındaki anlaşmayı kabul etti.Benimde başka birine kaçacağımı ve senin beni öldüreceğini.." Her şey yerine oturuyordu."Bu şekilde de babanı seni ve şirketinizin aşağı çekikeceğini hatta tamamen yok olacağını düşünmüş."
"Annem bunları nasıl öğrenmiş olabilir? Bu yüzden mi o kadar kötü durumdaydı."
"Bizim Evdeki çalışanlardan öğrenmiş.Bu yüzden babam birilerini kovup kovup durdu.Bize anlatılan ve bildiğimiz her şey yalanmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret revenge,hyunin ✓
Hayran KurguAynı kaderi paylaşan iki insan.Bir sözleşme ile bir araya gelmişti. Ancak işler hiçte sanıldığı gibi masum ilerlemiyordu. İki rakip şirket , iki düşman baba ve iki düşman oğul. Bütün kirli çamaşırlar tek tek ortaya çıkıyordu. Bir sözleşme sonucu ayn...