Beni bir hışımla arabaya kadar sürüklemiş ve bindirmişti.Arabanın süratini boş olan yolda arttırabildiği kadar arttırmıştı.Çok sinirliydi bu yüzden yol boyu ağzımı alamamıştım.Araba ani bir manevrayal bir yerde durduğunda vücudum ani bir hızla öne doğru gitdi ve aynı hızla tekrae koltuğa çarptı.Manzara izlediğimiz yere gelmiştik.Elim kapıya doğru yöneldi.
"İnme." Elini koltuğunun altına doğru uzatarak koltuğu arkaya doğru ittirerek direksiyonla kendi arasına bir yer açtı.Derin nefes alarak kafasını arkaya attı ve elleriyle kemerini çözdü.Uzun bir süre sadece ağzından derin derin soluklar aldı.
"İyi misin?" Başını iki yana salladı.Usulca gözlerini açıp beni baştan aşağı süzdü ve kafasını düşündüğü şeyi onaylarcasına salladı.
"Bana yardım etmen lazım.Edebilir misin?"
"Ederim.Ne konuda?"
"Ben ne dersem onu yap.Tek isteğim bu." Kaşlarımı çattım."Gel." Dedi.Önündeki boşluğu işaret ederek.
"Ne?! Olmaz."
"Yapacağını söylemiştin.Yapmazsan.Ben yaparım." Ensemde hissetiğim elle yüzüm ona doğru çekildi.Dudaklarımın üzerinde dudakları vardı.
"Hyun böyle bir anda nasıl yap-" Çenemi sıkarak açtığı ağzımı fırsat bularak öpmeye başladı.Ellerimle omzundan yada yüzünden itekliyor onu kendimden ayırmaya çalışıyordum ama o elleriyle bana daha fazla naskı yaparak canımı yakıyordu.Konuşmama fırsat vermiyordu.
Anlaşılan bu adam yapmadan rahat durmayacaktı.
İlk başta bir ayağımı ardından diğer ayağımı onun oradaki boşluğa doğru attım.
"Yaptığımız yanlış bir şey yakalanabiliriz."
"Yakalanmayacağız.Arabanın camlarında film var." sırtım tavana yaslıydı.Ne yapacağımı bilmiyordum."ilk Yaptığımız gece nasıl yaptığımızı hatırlıyor musun?" Başımı onaylarcasına salladım.Eli pantalonun düğmesine ardından fermuarına gidip bir çırpıda ikisini de açtı."Aynısı gibi yap.Bana karşı kendin gibi davran." Gözlerimş kapattım.
Hiç bir şansım yok gibi görünüyordu
"Öyle olsun." Birde kucağının tam ortasına oturdum."Acı mı çekmek istiyorsun sen Hwang?" Belindeki kemeri bir çırpıda çıkardım."Bakalım ellerin olmadan artislik yapabiliyor musun?"
(M)
Üzerindekini bir çırpıda çıkartarak ellerini kavradım ve yerimden biraz doğrularak arkaya doğru uzandım.Ellerini koltuğun arkasında birleştirerek elimdeki kemerle koltuk başlığının arkasına bağlayarak sabitledim.Olduğum noktaya doğru tekrar geri dönerken yarattığı şaheseri baştan aşağı incelemeye başladım.Bedeni gerilmişti.Hin bir gülümseme kondurdum yüzüme.
"Alttaki ne kadar dayanabilcek göreceğiz." Ağzımdan çıkan fısıltılı tın küçümseyiciydi.
Gözlerinin içine bakarak arsızca gülümsedim ve alt bedenimş hareket ettirerek ona doğru sürtmeye başladım.
"Ah." Ağzından ufak sesler firar ediyordu.
Koltuğun kenarlarından destek alarak bunu hızlandırmaya başladım.En başta yavaşça onunkine doğru sürtünen bedenim hızlandıkça koltuğu delecek gibiydi.Koltuk, onun beraberinde de araba hareket ediyordu."Ah! Siktir umarım kimseye yakalanmayız."
"Hah! Ah!" Bedenimde hissettiğim baskı ile durdum.Hafifçe sürtünerek geri çekildim.Sertleşmişti.Özellikle parmaklarımla baskı yaparak ellimi üzerinde gezindirdim."Ah Ellerimi çöz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret revenge,hyunin ✓
FanficAynı kaderi paylaşan iki insan.Bir sözleşme ile bir araya gelmişti. Ancak işler hiçte sanıldığı gibi masum ilerlemiyordu. İki rakip şirket , iki düşman baba ve iki düşman oğul. Bütün kirli çamaşırlar tek tek ortaya çıkıyordu. Bir sözleşme sonucu ayn...