Adalet

218 34 6
                                    

(Hyunjin)

"Uyandırsam mı?"

"Bence bu şekilde kalsın yorulmuştur."

"Changbin haklı bence böyle kalsın." Kaşlarımı çattım.

"Bence Hanın dediğini yapalımda uyandıralım bu şekilde kalmasın." Chanın sesi kulaklarımda yankılanıyordu.

"Chan böyle kalırsa tutulabilir."

"Yongbok çocuk sabahtan beri hiç birimize nöbet vermeden onun başında durdu.Biraz olsun uykusunu alması lazım şimdi uyandırırsak bir daha uyuyamaz."

Kapattığım gözlerimi başıma giren şiddetli ağrı ile araladım.Sabah olmuştu.Dün o kadar fazla ayakta kalmıştım ki bünyem dayanamamış ve uyuyakalmamı sağlamış olmalıydı.

"Al işte uyandı!" Hanın bağırmasıyla yüzümğ ekşittim.

"Sus artık han." Dedi seungmin.Gözlerimi ona doğru çevirdim.Henüz ayılamamanın verdiği etkiyle bir türlü algılarım açılmıyordu.Sandalyede uyuya kaldığımı ancak idrak edebilmiştim.

"Nasıl olurda hala uyanmaz? Bunun sadece basit bir uyuşturucu olduğuna emin miyiz?"

"Değil." Dedi arkadan gelen ses."Hastamız hala uyanmadı sanırım." Polis kapımızda duruyordu.Herkesin duruşu dikleşti."Bay Bang."  Muhattabı chandı muhtemelen polis onun sayesinde bu işin içindeydiz.Adam elindeki minik şeffaf poşeti kaldırdı."Tanıştırayım.Kokain."Herkesin gözü fal taşı gibi açılmıştı."Buyrun doktor bey." Arkasında bulunan doktoru içeri davet etti.

"Kokain kullanıldığında ilk olarak rahatlık, güven ve uyanıklık hissi oluşur ancak kısa süre sonra bu etkiler tersine döner ve ölümcül sonuçlar doğurabilir. Vücut ısısı yükselir, kalp atışları, tansiyon artar, kas zayıflığı, solunum güçlüğü yaşanır aşırı kullanımında göğüs ağrısı ve kalp damarlarında tıkanmaya, genizsel ülsere, burun kanamalarına neden olur. Uzun süreli kullanımı ciddi zihinsel bozukluklara panik ataklara ve paranoyaya yol açabilir.
En sık epileptik nöbetlere neden olan
uyuşturucu madde olarak bilinen kokainin damarları daraltıcı etkisinden dolayı kullananlarda yüzde 3-8 oranında sara nöbeti görülür.
Kokain alımından sonra oluşan depresyon ve yorgunluk hissi birkaç gün sürebilir. Kullanıcılar bu hissi ertelemek için tekrar kokain alma ihtiyacı duyar. Bu durumda uyuşturucuya güçlü bir psikolojik bağımlılık oluşur."

"Çüş." Yüreğimi derin bir korku kapladı.Polis tekrar sözü ele aldı.

"Kendisi kullanmıyor fakat aldığı doz miktarı oldukça fazla."

"Ne kadar mesela."

"Şöyle söyliyim Bay Bang.Bir bağımlının bir haftada tükettiği miktar bir anda vücuduna enjekte edilmiş."

Kimseden çıt çıkmıyordu.Odayı ölüm sessizliği kaplamıştı.

"Hay amına koyayım." Dedi changbin dehşetle.

"Siktir." Ona katıldı minho.

"Ağzınızı toplayın." Dedi chan.

"Boş durmuyoruz.Madde pazarlamacılığı ve uyuşturucu kaçakçılığı büyük bir suçtur.Elbette ki bunun bir cezası olacak.Kanıt bulmaya çalışacağız Bay bang.İyi günler dilerim.Ve geçmiş olsun."

Secret revenge,hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin