Aşkda Engel Yok(m)

300 24 6
                                    

Kapı ile vücudu arasındaydım.Aklım ve duygularım arasında gidip gidip geliyordum.Yapmalı mıydım yapmamalı mı? Ben bunları düşünmeye çalışırken elleri ve dudakları vücudumda kıpırdanıyor işimi zorlaştırıyordu.Eğer yakalanırsam ailem bana yapmadığını bırakmazdı."Hyung.Aile- ah." Dudağı enseme değmiş ve sadece ikimizin duyabilceği bir inlemenin dudaklarımdan firar etmesine sebep olmuştu.

Yapamazdım.

Ona karşı gelemezdim.

"Ahh." Bilerek yapıyordu.Amacı beni tahrik etmekti ve ne yazık ki başarmıştı.

"Kabul.." yutkundum.Dudakları boyunumda gerildi.Gülüyordu.Elleri göğsüme doğru uzanarak gömleğimin düğmelerini teker açmaya başladı.

"Sana çok güzel bir gece yaşatacağım.Söz veriyorum." Üzerimdeki gömleği çıkarttarak rastgele bir yere fırlattı ve dudaklarını sırtımda gezdirmeye başladı.Dudakları sırtımın her noktasına değiyor öpücükler bırakıyordu.Bir noktada eli pantalonumun üzerinden içine doğru kaydığından kalbim ağzımdan çıkacak gibi atıyordu.Arsız elleri yavaşça pantolonumun düğmesini açarak aşağı indirdi.

"Öleceğim sanırım."

"Bende ölüyorum.Sana bu kadar yaklaşmak beni öldürüyor." Arkamdan gelen seslerden anlamıştım ki kemerini açıyordu."Ah.Harika Gel bakalım." Elimden tutup beni bir noktaya doğru götürürken üst bedeni bütün çıplaklığı ile gözler önündeydi."Gözlerin şenlensin biraz."

Güldüm."Jeonginle takıla takıla onun alaycı tavrıları ve egosu sana da geçmiş anlaşılan." Dedim iğneleyici bir tonla.

"Şimdii.." Belimden kavrayarak oturttuğu masadaki her şeyi sertçe yere itti.Eliyle göğsüme bastırarak sırtımı masayla buluşturdu."Kendini bana bırak." Altındaki kotu ardından üstündeki her şeyi çıkartarak bütün vücudunu önüme serdi.

(M)

Changbin'in boynuna kollarımı sarıp kaslı bedenini kendime çektiğim gibi dudaklarını dudaklarıma bastırırken belimden turarak vücutlarımızın buluşmasını sağladı.
Sertçe dudaklarını öperken ellerimi saçlarının arasında dolaştırmaya başladım.
Aşkımdan vücudum öylesine bir ateşle yanıyordu ki.Bu durumda olan birtek ben değildim öyle ki karşımdaki büyük beden de dağılmış ve çok etkilenmiş gözüküyordu.

Elleri belime indi belimi sıkarak kendine çekmiş ardındanda dokunuşları kalçama doğru inmişti. kalçamı sıkması ile ağzına inlemiştim. sarhoş olan o idi ama ondan daha çok bilincim kaybolmuştu.Kasıklarında hissettiği baskı ile dudaklarımdan ayrılıp boynuma sonrada çeneme yöneldi. yavaş ve nazik öpücükleri beni delirtiyor daha fazla istememe sebep oluyordu.
kalçalarımı daha sert sıktığında bilinçsizce inleyip işleri dahada hızlı yapmasını istemiştim.

bacaklarımı belinden kurtarıp masaya tamamiyle uzanmıştım.Changbin bundan rahatsız olmuştu ki bacaklarımı beline tekrar sarmıştı.Reddetmeden rahatça öpebilsin diye başımı geriye atmış  ve öylece bedenimi ona teslim etmiştim.Ancak bedenim her saniye daha fazlasını arzuluyordu."Changbin.." sızlandığımda changbin dahada sertleşerek öptüğü yerleri ısırmaya başladı.

bir yandan elleri kasıklarımda hareket ediyor bir yandanda sertçe öpüp ısırmaya devam ediyordu.Ellerimi ensesine koyarak dahada sıktım, sonunda boynumdan ayrılıp Göğüsüme doğru hareket etmeye başlamış çok geçmeden dudaklarını durdurmuştı.Bir kaç kez dudağıma öpücük kondurduktan sonra etrafa bakındı.

"Ahh tanrım." Bedenime şöylece bir bakarak gülümsedi.Bendenime konumlanarak hafifçe üstüme eğilmiş ve baş parmağı ile dudaklarıma baskı kurarak ağzımı aralamıştı."Emmeni istiyorum." Cevap vermemi daha beklemeden iki parmağını ağazımın içine ittirebildiği kadar ittirmişti.O kadar ittirmişti ki gözlerimden yaş geliyordu.Ona ayak uydurarak parmaklarını bir süre emdikten sonra ağzımdan çıkardığı parmakları deliğime sürterken, ilk olarak bir sonrada ikinci parmağını içime adeta köklemişt.

Secret revenge,hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin