Bir Saat

233 30 59
                                    

Oy vermeyi ve beğenmeyi unutmayın✨~

🖤

"Hyunjin!" Babasının sesiyle yürüyüşünü durdurdu.Babası sert ve büyük adımlarla kendisine hızla yaklaşıyordu."Nerelerdesin sen?" Sonunda hızla gelip genç adamın karşısına dikildi."Bu şirket benim olduğu kadar senin de .Ne hakla işlerini aksatırsın.Ne kadar zarara girdik biliyor musun?"

Yüzünde mimik oynamıyordu.Başını salladı."Biliyorum özür dilerim.İşlerim vardı şu aralar yetişemedim o yüzden."

"Bu şirketten başka ne işin vardı bu kadar önemli olan?"

"Sana.." Omzundaki çantayı açarak bir kaç dosya çıkardı."Yangların ismini piyasadan silecek kanıtlarım var desem.Bana ne dersin?" Babası anlamaz ve sorar gözlerle ona bakıyordu."Al.O aptal çocuktan her şeyi öğrendim.Şirketin bütün illegal işlerini, babasının bir sürü kadınla yattığını, kendi sekreterine taciz ve tecavüzde bulunduğunu,bir ton insanı öldürdüğünü ve santral patlamasında onuda suçunun bulunduğunu.Her şey bu dosyanın içinde." Babası elini dosyaya uzattığında genç dusyayı bir şart koşmak için kendine geri çekti."Bana yardım edeceksin.Mahkameye gelip onunla ortaklaşarak yaptığınız suçları anlatacaksın."

"Saçmalama." Dedi yüzünğ ekşiterek."Asla böyle bir şey yapmam."

"Eğer yaparsan o suçlu çıkacak.Senin kurtulma şansın var çünkü ellerinde senin hakkında başka bir kanıt yok.Eğer benim dediğimi yaparsan sadece para cezası alacaksın.Diyelim ki para cezası da almadın.En fazla bir yada iki gün içerde yatarsın.Para ödeyip çıkartırım seni oradan."

Şüpheli bakışlarını oğlunun üzerinde gezdirdi."Ya olmazsa."

"Olucak.Çünkü davacı olacak kişi dava edeceğimiş kişinin oğlu ve ben.Oğlunu kandırdım.Ona sevgimi vererek."

"Sen.." Güldü. "Zeka konusunda annene değil bana çektiğini biliyordum." Adamın sevinç kahkahası şirketin koridorlarında yankılanırken genç sadece gülümsemekle yetinmişti."Peki kardeşin?"

"Onu şimdilik yurt dışına gönderdim başına da korumalar diktim.Dün İngiltereye vardı."

"Güzel.Bana dosyaları ver.Her şeyi ezberleyeceğim" Hızla oğlunun elindeki kağıdı aldı."Burada mı yazıyor."

"Hayır.Ezberleyeceğin şeyler dosyanın içindeki kağıtlardan birinde yazıyor.Bu dilekçe.Ne olur ne olmaz içeri girersen mal varlığının güvence altında olması lazım.Burayı imzala." Genç çantasından çıkarttığı kalemi babasına uzattı.

"Yani içeri girersem val marlığım açıkta kalacak.Ve bu herkesin parama çökebileceği anlamına mı geliyor?" Genç başını onaylarcasına salladı."Kendi üzerine mi alıyorsun?" Kağıdı imzalarken sordu.

"Şimdilik.Malımıza kimsenin dokunmaması adına." Adam kağıdı imzalayarak oğluna uzattı.

"Sana güveniyorum.Yangları bu piyasadan ebediyen sil, bende sana krallar gibi bir hayat yaşatayım." Adam gencin omzuna elini koydu ve desteklediğini beli edercesine vurdu."Hadi kolay gelsin." Adam oradan sevinçle ayrılmıştı.

Gencin dudaklaeı yukarı doğru kıvrıldı.

"Tüm mal varlığına.." güldü."Özellikle de özgürlüğüne veda et Babacığım.Çünkü zekam kesinlikle anneme çekti."

🖤

" In-ah!" Sonunda eve varabilmiştim."Sana bir süprizim var neredesin?"

"Buradayım!" Sesin geldiği yöne doğru yürüdüm ve sevinçle salona doğru girdim.

"Ama süpriz olacaktı hani!?"

Secret revenge,hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin