Sözleşme Kabul Edildi

486 65 40
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayıııın
İyi okumlar dilerim~✨

🖤

(Hyunjin)

Her insanın hayatında tek ve sadık bir eşi olmalıdır.Babam, küçüklüğümüzden beri kız kardeşimle ikimize hep bu öğütü verip dururdu.Bizim için her zaman güzel bir hayat istediğinden kaynaklı, gençlik yıllarını bir şirket kurup onu büyütmeye ve çocuklarına daha iyi bir hayat sunmayı hedefleyerek geçirmişti.Zaman zaman haksızlığa uğramış zaman zaman ise emeğinin karşılığını bir hayli almıştı.Ancak şirketi hala tam olarak istediği konumda değildi.

"Zamanında Bay yang ile baban çok yakın dostlardı." Şirketin cam mekan olan bir kısmında babamın yıllardır çalışanı olan Bay Kevin ile sohbet ediyorduk.Şu anlık amacım karşı şirketle ilgili olan rakabetin sebebini öğrenmekti.O yüzden kimsenin olmadığı bir yer tercih etmek zorundaydık.Bay kevin senelerdir babamın sağ koluydu.Yedikleri içtikleri dahi senelerce beraber gitmişti.Ancak bir müddet sonra Bay kevin , kızının rahatsızlığı nedeniyle işine başka yoldan devam etmeye başlamıştı.

"Lise arkadaşı oldukları söyleniyor.Bay yang' da malesef  en az baban kadar hırslı bir adamdı.O yüzden dost olmalarının yanı sıra sürekli bir rekabet içindelerdi.İkiside çok iyi okullara girmeye hak kazandı.Ancak üniversite zamanı aileleri bir yemek düzenleyerek tanışmak istedi.Ancak o gece Bay hwang nedeni belli olmayan bir sebepten ötürü Bay yang ile şiddetli bir kavgaya tutuldu.Birbirlerinin başarısını kıskandılar.Araları açıldı.Devamı malum.Senelerdir şirketleri bir rekabet içerisinde." Gözlerimin içine içten bir şekilde baktı."Bay Yangın sana bir zararı olmaz hyunjin.Tabiki oğullarına zara vermediğin sürece."

"Anlıyorum.Sizden bir şey rica edebilir miyim bay kevin?" Başını onaylarcasına salladı."Benim için oğullarının sosyal medya hesaplarına uğraşabilir misiniz?" Bay kevin kaşlarını çattı.Neredeyse içmek için kaldırdığı kahve kupasını usulca yere indirdi.

"Tabletiniz yanınızda mı?" Onu onaylayarak çantamın önündeki fermuarı açtım ve tabletin şifresini girerek ona uzattım."Bildiğim kadarıyla ortanca çocuğu dışında sosyal medya kullanan yok çocukları arasında.Ortanca olan pek keyfine ve eğlencesine düşkündür lakin küçük olanın okulu nedeniyle sosyal medya hesaplarının olduğunu düşünmüyorum.Bay yang bu konuda çok katıdır muhtemelen ortanca oğlunun hesabı gizlidir yada babasını ve yakınlarını engellemiştir.Büyük oğlununda galeri hesabı dışında başka hesabı olduğunu varsaymıyorum." Uzunca beklemenin ardından Bay Kevin tableti bana uzattı.Hesabı gizlide değildi."Muhtemelen yakınlarından gizlemiştir hesabını ancak herkese açık gözüküyor." Gülümsedi ve kahvesini kafasına dikledi."Ben çıkmalıyım hyunjin iş beni bekler."  Ayağı kalktık.

"Teşekkür ederim yardımınız için" Uzattığım elimi sıktı.

"Yardımcı olabilmeme sevindim.Görüşmek üzere." Gözlerimi bu dediğini onaylarcasına kırptım.Arkasını dönüp gittiği sırada tabletimi alıp az önce ayakta durduğumuz şirket camının kenarına oturdum.Sosyal medya hesabına girerek incelemeye başladım.Neredeyse hayatının her anında çekindiği ve çektiği fotoğraflar buradaydı.Tabi ilk öncelikle bir hesap açmam gerekliydi ki bununla uğraşmak yerine kevin'ın bana bir fake hesap satın almasını istemiştim.

Farklı bir tarzı vardı.Asi mi yoksa sevimli mi anlaşılamayan bir tarza sahipti.Belki bunun ismine 'serseri' bile denebilirdi.Sayfayı aşağıya kaydırarak ilgimi çeken fotoğraflara teker teker bakıyordum.Bir fotoğrafında üzerinde krem rengi bir gömlek ve lacivert bir trençkot vardı.kolajı sola kaydırdıkça o manzara üzerinde verdiği pozlar değişiyordu.

Secret revenge,hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin