(Jeongin)
"Sen.."
"Duydum." Birbirimize bakıyorduk."Hey In-ah! Bunu benden nasıl saklarsın? Benden, bizden?"
"Neyi?" Sanki ortada bir şey yokmuşçasına sorduğum soruyla güldü.
"Sevgilin olduğunu." Kaşlarım çatıldı.Sevgilim yok diyemezdim.Eğer ki böyle bir şey dersem olay başka yerlere çekilebilirdi.Sevgilim olmayacak biriyle yaptığımı duyarlarsa kötü şeyler olabilirdi.
"Sen yanlış anladın jisung.Biz öyle bir şey yapmadık çünkü sevgili değiliz." Kaşlarını kaldırdı."Sevgilim olmayan biriyle yapmam."
"Duyduğum sesler neydi o zaman? Niye dolapta beraberdiniz." Duymuştu.
Kahretsin.Lanet olsun.
"Kavga ediyorduk." Lafa bombalama atladı.
"Kavga?"
"Evet kavga.Saklanacak daha iyi bir yer yok muydu diye sordu.Bende bizi bulmamanız için onu susturmaya çalıştım.Susmayınca da sürekli çimdikledik yada ayağına bastım."
Bu kadar olabilirdi.
Bir yalan bu kadar iyi söylenebilirdi.
"Oh.." Yanakları kızardı."Yani siz..?"
"Yapmadık." Dedi.Yüzüne bir tebessüm yerleştirerek.
"Ahh gerçekten." Eliyle alnına vurdu."Özür dilerim bunu unutun lütfen." Gülerek karşılık verdi."Aşırı utandım sanırım alkol iyice kafamı karıştırdı.Özür dilerim." Eğilip ardından odadan çıktı.Tuttuğum nefesimi verdim.
"İyi kurtardın.Kalbime iniyordu."
"Ucuz yırttık." Başını döndürerek cama baktı."In-ah sabah oluyor." Dedi göz ucuyla aydınlanmaya başlayan havayı göstererek."Bari az da olsa uyuyalım." Onu onayladıktan sonra yavaşça odaya doğru yöneldik.
Odanın içinde bir tane çift kişilik bir tane de tek kişilik bir yatak bulunuyordu.Bu çocuğun evi gerçekten de oteli andırıyordu."Çok uykum var." Gözlerimi ovuşturdum ve kendimi çift kişilik yatağın üzerine attım.
"In-ah."
"Hm?"
"Yanında uyuyabilir miyim?"
"Ne yaparsan yap yeter ki bana bulaşma." Sesimden adeta uyku akıyordu.Vücudum ağrıyor , buluştuğu yatak ile kendini iyice gevşetiyordu.Saçımda bir baskı hissettim.Gözlerim kapalıydı.Kaşlarımı çattım.
Saçımı mı okşuyor bu?
Kızabilirdim.Ancak bunu yapacak enerjim yoktu.Uyku , yavaş yavaş bedenimi tesiri altına alıyordu.Uykuya dalmadan önce kulaklarımda sesi yankılandı.
"İyi geceler."
🖤
(Hyunjin)
Parmaklarım, uykuda dağılmıç saçlarının arasında dolanıyordu.Çok huzurlu görünüyordu.Geceden beri gözüme bir damla uyku girmemiş bu sayede bütün gece onu izleme fırsatı bulmuştum.Yatakta sürekli dönüyor, temas edecek bir şey arıyordu.Gecenin sonunda da o şey , ben olmuştum.Sıcak nefesi boynuma değiyordu.Bir kolunu da belimden, arkaya doğru atmıştı.Niyeyse bu hareketleri bana her zaman bir çocuğu anımsatıyordu.
"Çok yaramazsın." Dedim.Sadece benim duyabileceğin bir fısıltıyla."Ama yinede bazı şeylerin en güzelini hak ediyorsun." Parmaklarım yüzünü okşuyordu.Arada huylanıp yüzünü , kaçırarak bana bastırıyordu.Bilinçsizce yaptığı bu hareket nedendir bilinmez aşırı hoşuma gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret revenge,hyunin ✓
Fiksi PenggemarAynı kaderi paylaşan iki insan.Bir sözleşme ile bir araya gelmişti. Ancak işler hiçte sanıldığı gibi masum ilerlemiyordu. İki rakip şirket , iki düşman baba ve iki düşman oğul. Bütün kirli çamaşırlar tek tek ortaya çıkıyordu. Bir sözleşme sonucu ayn...