(Felix)
"Chan?" Uzun bir sürenin ardından onun evine gelmiştim.Ancak o bütün gün masa başında iş yapmış olmalıydı ki yine ayakta kalmak için alkole başvurmuştu.Ancak bu seferki farklıydı.Bambaşka bir boyuttaydı.Masasında yerde ve her yerde komalık olmasına yetecek kadar alkol şişesi vardı."Siktir ne yapıyorsun!?" Baygın gözlerle bana döndü.
"Kod yazıyorum.Babam istedi.Ama ben senle ilgilenmek adına erken bitirmeye çalışıyorum."
"Chan kapat şunu" kapattığım bilgisayara ardından bana baktı."Nasıl hala ayakta durabiliyorsun?"
"Duramıyorum." Oturduğu yerden belime kollarını geçirdi ve kafasını yasladı."Seni çok özledim." Sesi muhtaç gibiydi.Sesi pürüzlüydü.Bu hallerini zaman zaman severdim."kokunu, sana sarılmayı çok özledim felix." Gözlerini kapatarak beni içine çekmek istercesine ciğerlerine hava çekti.Parmaklarımı dağılmış saçlarına geçirdim.Sevgi ve ilgiye ihtiyacı vardı.Babası ona bu ikisi dışında her şeyi vermişti.Ama bunlar olmadan o bir hiçti.
"Chan.Gel yatırayım seni uykuya ihtiyacın var."
"Hayır hayır." Bir anda dengemi bozarak bedenimi ona doğrı bırakmamı sağladı.Kucağındaydım."Benim sana ihtiyacım var."
"Ne yapıyorsun?! Ya eve biri gelirse." Güldü.
"O hataya bir daha düşmem.Herkese arkadaşımın evimde kaldığını söyledim.Kimse gelmeyecek."
"Ama-"
"Ama hangi arkadaşımın geleceğini söylemedim.Sadece bu anın tadını çıkartmak istiyorum." Bu çocuksu halini çok seviyordum.
"Kendinde değilsin bence hadi kalk uyuyalım." Kucağından kalkmama izin vermemiş omuzlarını silkeliyip kollarını daha sıkı belime sarmıştı.
"Hala anlamadın mı lix?" Mızmızlanırcasına bir ton yerleştirdi sesine."Sana diyorum..muhtacım diyorum."
Jeton yeni düşmüştü.
Güldüm.Parmaklarımı saçına geçirerek masaj edasıyla okşamaya ve onu sevmeye başladım."Kendine çok yükleniyorsun." Sesim olabildiğince sakinleştirdim.Bununla rahatladığını iyi biliyordum."Sen de insansın kendine vakit ayırlmalısın." Ellerinin arasında hafifçe ayrılarak doğruldum ve saçlarına ufak bir öpücük bıraktıktan sonra aynı konumuma geri döndüm."Bazen işine ara verip soluklanmalısın."
"Şu an çok iyiyim.Başka bir şeye ihtiyacım yok."
"Seni çok özledim.İşim vardı bu yüzden pek vakit bulamadım yanına gelmek için."
"Biliyorum.Bazen ayrı kalmak zorundayız ama seni çok özlüyorum.Canım sıkılıyor sen yanımda olmayınca.Ne bileyim..." Derin bir nefes çekti içine."Seni aklıma getirdikçe içimde bir şeyler kıpır kıpır oluyor.Galiba ben seni çok seviyorum lix."
Söylediği sözler içimde kelebekler uçmasına sebep olmuştu.Utanmıştım ve muhtemelen aptal aptal sırıtmakla kalmamamış yüzümün kızarmasını da sağlamıştım.Gözlerim öylesine dalmıştı ki dudaklarımda hissettiğim baskı ile irkildim.Dudakları dudaklarıma değiyordu.
"Sana , seni öpmekten çok daha fazlasını yapmak istiyorum." Adeta sözlerini dudaklarıma üflüyordu.Sesinde sarhoşluğun verdiği arsız ve çapkın bir tını yerleşmişti.Elleri beni kendine daha sıkı çekiyor bazen de bedenimin bazı noktalarında parmaklarını gezdiriyordu."Gözlerinde yıldızları görüyorum, parlıyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret revenge,hyunin ✓
FanfictionAynı kaderi paylaşan iki insan.Bir sözleşme ile bir araya gelmişti. Ancak işler hiçte sanıldığı gibi masum ilerlemiyordu. İki rakip şirket , iki düşman baba ve iki düşman oğul. Bütün kirli çamaşırlar tek tek ortaya çıkıyordu. Bir sözleşme sonucu ayn...