Saklan Kimse Görmesin(m)

471 33 14
                                    

"Bu gece bana katılır mısın?" Nefesi yüzüme çok yakındı.Yüzündeki çapkın gülümsemesi ve parmakları adeta beni kışkırtmak istiyor gibiydi.

Nihayet chan mutfaktan elindekiler ile çıktığında vücudunu yavaşça benden ayırdı ve bardağını kafasına dikti."Chan bundan başka yok mu? Hepsi bu kadar mı yani? Daha fazla aldığımı sanıyordum."

"Bugün daha fazla içmek yok."

"Off.Ama onlar sapıttı sadece benim ne suçum va-"

"Yok dediysem yok.Bu gece bir kaos daha istemiyorum.Seni de biliyorum içtiğinde nasıl olduğunu."

"Biraz abartıyor muyuz acaba chan." Chan minhoya ters ters baktı."Ay aman tamam be!" Dedi minho isyan ederek."O değilde de changbin-ah."

Herkes birbiriyle konuşuyor farklı farklı konular açılıyordu.Gecenin ilerleyen zamanlarında nasıl olduysa chanı kandırmış ve içkileri tekrar ortaya dökmüşlerdi.Malesef ki o bile bu bataklığın içine düşmüştü.Derin düşğnceler arasında giderken anlık bir hisle yanımda oturan çocuğa gözlerim kaymıştı.Yanımda öylece oturmuş muhtemelen benden cevap beklemişti ancak o cevabı ona daha vermemiştim.Kırgındım ve ağzımı açmak istemiyordum.Uzun bir sohbetin ardından sohbet bitmiş ve ortalığı uçsuz bucaksız bir sessizlik kaplamıştı.

"Birazdan sabah olucak.Uykusu olan?" Diye sorusunu attı ortaya jisung.

"Yok." Diye cevapladı felix.

"Oyun mu oynasak ulan?"

"Of sen çok mızıkçılık yapıyorsun changbin."

"Asıl sen mızıkçısın ulan.Sürekli nazlanıyorsun" Changbin ve felix tartışmaya başladıkları esnada aralarına jisung girdi.

"Saklambaç oynayalım mı?" Herkesin boş bakışları bir anda onu buldu.

"Ne saklambacı lan gece gece?" Chanın şaşkın sorusu üzerine jisung dudağını büzdü.

"HYUNNNG!" Jisung eğilerek chanın kulağının  dibinde bağırmaya başladı."NOOOLURSUNN."

"Han sus bağırma başımda!"

"HYUUUUNGG."

"Tamam! Oynayalım.Kim ebe?" Han koca bir sinsilikle etrafındakilere baktı.

"Oynamaktan başka çaremiz yok gibi.Ben yaşamıma sağır olarak devam etmek istemem şahsen." Minhonun sözleriyle herkes istemsizce de olsa kalkmış ve jisungu beklemeye başlamıştı.Elini dudağını götürüp aramızda bir seçim yapmak için bir melodi mırıldanmaya başlamıştı.En son sayması bittiğinde parmağı felixin üzerinde durdu.

"Yongbok ebesin.SAY!"

İster istemez en yakın duvara gözlerini yumup saymaya başladığında herkes koca evin dört bir köşesine dağılmıştı.Yukarı katlara çıkıp saklanacak bir yer aramaya başladım ancak ev ne kadar büyük olursa olsun sığabileceğim çok az yer vardı.Bir odaya gireceğim anda çarpıştığım cüsse ile dona kaldım.

"Oh.Selam." Dedi aptal bir tonlama ile.

"Niye saklanmadın?"

Secret revenge,hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin