Benim İçin Önemlisin

283 30 8
                                    

(Jisung)

"Jisung-ah"

"Hım?"

"Aşırı canım sıkıldı off." Saatlerdir başında oturduğum bilgisayardan odağımı çekerek olduğum yerde gerindim.Kafamı sağa sola yatırarak iyice vücudumu esnettim.

"Kaç saatten beri iş başı yapıyoruz?"

"Az önce dört oldu."

"Haklısın.Biraz hava almaya mı çıksak.Hem yemek yeriz."

"Bana uyar." Elleriyle sandalyenin kenarlarından destek alarak oturduğu yerden kalktı."İstersen sadece eve de söyleyebiliriz."

"Bu sefer dışarı çıkalım beynimiz biraz oksijeni hak ediyor bence."

"İyi o zaman.Nereye gidelim?" Sandalyeye yaslanarak gözlerimi kıstım ve düşünmeye başladım.

"Hmm.Öyle aman aman bir yere gitmemize gerek yok.Açık havada bir yere gidelim ama."

"Bizim sahilin yakınında sokak lezzetleri yapan bir araç var.Etleri çok güzel yemek istersen gidelim.Hemde sahile karşı açık havada otururuz."

"Olur.Acılı tavuk yiyebilirim belki.Giyinmeye gidiyorum o zaman ben." Sandalyeden kalkarak odama doğru yönlendim.

"Sıkı giyin soğuktur sahil!"

"Tamam!" Odama çıkarak gardırobunu açtım."Ne giyeceğim şimdi ben?"

Dolabımın içerisini karıştırmaya başladım.Sonunda elime gelen bir kaç parçayı üzerime geçirerek boy aynasından kendime şöylece baştan aşağı süzdüm.Üzerimde kahve rengi , iç ve yaka kısmı krem rengi polarlı olan bir ceket vardı.İçimde normal bir tişört ve altımda da mavi bir pantolon vardı.Hava ciddi anlamda soğuktu ancak bunun yanı sıra hassas bir bünyem vardı ve hasta olmam çok muhtemeldi.O yüzden dikkatli giyinmek zorundaydım.Dolaptan çıkarttığım ince atkıyı yatağın üzerine atarak cebime gerekli olan bir kaç şey sıkıştırdım."Han-ah! Hazır mısın!?hadi bekliyorum!"

"Geliyorum!" Odadan çıkarak hızla beni beklediği yere doğru gittim."Hazırım çıkalım." Merdivenlerden aşağı inerken anımsadığım
Şey ile durdum.

Atkım evde kalmıştı.

"Ne oldu?"

"Hiç bir şey." Şu anda dönüp almaya mecalim yoktu.Ayrıca bir atkının o kadar fark edeceğini sanmıyordum.Arabaya binerek sahilde balıkçıların yanında kalan bir araç vardı.İşin kötü kısmı sahil kenarı olduğu için hava daha fazla soğuktu.Siparişlerimizi vererek kendimize bir masa seçtik ve oturduk.

Tanrım.

Boğazıma sanki iğneler saplanıyordu.Boğazımı temizledim fakat yinede sanki boğazımda geçmeyen bir yumru var gibiydi.

"Jisung?"

"Hı?"

"İyi misin?"

"Hıhı."

"Niye konuşmuyorsun?"

Boğazım acımaya başlamıştı."Hiç öylesine." Pürüzlü çıkan sesim sebebiyle boğazımı tekrar temizlemek zorunda kalmıştım."İyiyim bir sıkıntı yok."

Secret revenge,hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin