"Ne yapıyorsun?" Kulaklarıma dolan ses ile başımı kaldırdım.
"Dosyalarınıza bakıyorum.Şirket dosyalarınıza.Eğer eskiden yaratmış olduğunuz bir sıkıntı mevcutsa ve üzeri örtülmüşse bunu belki bir kanıt olarak sunabilirim mahkemede."
"Davayı açtın mı?"
"Daha değil.Avukat yeterli kanıtlara uğlaşmadan dava etmememiz gerektiğini söyledi."
"Hevesini kırmak gibi olmasın ama.." Bakışlarımı çevirdim."Bizim aleyhimize işleyecek şirket dosyalarını öyle kolay kolay bulamazsın.Babam onları mücevher gibi saklıyordur."
"Ciddi misin?" Büyük bir hayal kırıklığıyla dosyaları masaya bıraktı."Ne yapacağız o zaman!? Jeo bizim bir kanıt bulmamız gerekiyor.Risk de alsak ölsek de bir tane de olsa kantı bulmalıyız Sözleşme yenilenmeden önce."
"İnternette bir şeyler yok mudur?"
"Bilmiyorum daha oraya geçemedim.Sen al şu dosyaları incele." Elimdeki dosya demetini masaya vurarak hizaladım ve ona uzattım."Bende şüpheli bir şeyler arayacağım."
Elimdeki dosyaları alarak incelemeye başladı.Bilgisayardan şirketler hakkında çıkan eski haberleri aratmaya başladım.Ancak pek
Şüphe uyandıran bir şey yok gibi gözüküyordu.Bu iş sandığımdan daha zor olacak gibiydi."Belgelerde alınan ürünün yazılmamış olması normal mi?"
"Ne?" Elindeki belgeyi uzatarak bana gösterdi."Nasıl yani? Alınmış mallar mutlaka belgede belli edilmeli aksi taktirde belge orjinal yada gerçek bir belge olmuş olmaz."
"Diğer belgeler de bu şekilde baksana." Saatlerdir incelememe rağmen bu detayı fark etmemişti.
"Yani.Belge ve mal kaçakçılığı mı var diyorsun?" Başını salladı."Ama hala yeterli bi kanıtımız yok.Baban ancak bu belgeler göstererek bana gerçek bir belge vermediniz diye dava açabilir.Hala yeterince elimizde kanıt yok." Elimdeki belgeyi masanın üzerine fırlattım ve arkama yaslandım.
"Hyunjin-ah.Babamın önemli eşyalarını sakladığı bir kasası var.Parmak izleri de sadece onda, bende ve kardeşlerimde var.
"Ee?"
"İstiyorsan o kasanın içindekileri sana getiririm."
"Olmaz.Tehlikeli."
"Ne yapacağız o zaman?"Düşünmeme rağmen aklıma bir fikir gelmiyordu."İzin ver gireyim oraya.O parmak izini abimden alamam.Veya kardeşimden çünkü kendisi burada bile değil."
"In-ah bak tehlikeli bir iş.Yakalanırsak veya başına bir şey gelirse.."
"Gelmeyecek.Sana bunun teminatını yüzde yüz veriyorum." Başka bir noktaya odaklanarak bu fikri süzgecimden geçirmeye çalıştım."Hadi."
Belli bir süre süren sessizliğin ardından kendimi onaylayarak kafa salladım."Peki.Ama önlemlerini sıkı alacaksın.Söz mü?"
Güldü."Söz" Birbirimizle kurduğumuz odağımız telefonumun melodisi ile birden dağıldı.Cebimdeki telefonu çıkartarak arayana baktım.
Chan arıyor..
"Chan arıyor." Telefonu açarak kulağıma tuttum."Alo?"
"Hyunjin gelmen lazım dava ile ilgili bir şey buldum."
"Ne buldun?" Oturduğum sandalyeden ayaklandım.
"Şirketleriniz hakkında aleyhine açılmış ama bir şekilde üstü kapatılmış davalar ve haberler var."
"Geliyoruz."
🖤
Korenin başkenti seul'de yaşanan patlamaların Yang şirketi ile ilişkisi var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret revenge,hyunin ✓
Fiksi PenggemarAynı kaderi paylaşan iki insan.Bir sözleşme ile bir araya gelmişti. Ancak işler hiçte sanıldığı gibi masum ilerlemiyordu. İki rakip şirket , iki düşman baba ve iki düşman oğul. Bütün kirli çamaşırlar tek tek ortaya çıkıyordu. Bir sözleşme sonucu ayn...