Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın keyifli okumalar ~ ✨
🖤
"Hyunjin Kalk!" Sarsılan bedenim ile gözlerimi açtım."Lan kalk çok acil kalkman lazım!"
"Ne oluyor lan!?" Yattığım yataktan kalktım.
"Bugün benim en yakın arkadaşımın doğum günü ve ben unuttum inanabiliyor musun?"
"Kimin a-" Kolumdan tutan kolunu vücudumdan ayırdım."DUR!" Kolları havada kalmıştı."Ah başım ağrıyor.Ne? Kimşn doğum günü?"
"Felix'in doğum günü.Chan yazlık evinde ona parti hazırlayacakmış yardım etmemiz lazım.LAN HEDİYE ALMADIM BEN!"
"Ay tamam sus of !" Ağrıyan başımı tuttum."Buluruz bir hediye gideriz birazdan acele etme."
"Anlamıyorsun işte off."
"Tamam tamam kalk hadi götürürüm seni."
"Tamam giyiniyorum çabuk ol hadi."
"Off Başım."
Üstümü giyinmiş ve memnuniyetsiz bir halde arabaya geçmiştim.
"Aklında bir fikir var mı?"
"Çanta olabilir.Ceket alabilirim veya ayakkabı olabilir."
"Anlaşılan işimiz uzun sürecek.Çok kararsız bi insan mısındır?"
"Fazla değil ama seninde hediye alman gerek."
"Niye? Alırım sorun değil ama beni istemeyebilir.Sonuçta ben yakın arkadaşı değilim."
"Saçmalama aynı masaya oturdunuz sonuçta Chan seni mutlaka çağrır ayrıca felix insancıl birisidir kolay kolay bir insandan nefret etmez veya soğumaz." Asla bu şekilde düşünmüyordum."Ayrıca orda herkes çift olucak beni tek mi bırakacaksın?" Gözlerimi kısarak güldüm.
"Biz çift miyiz yani senin gözünde."
"Ne!? Hayır , yani o şekilde değil arkadaş anlamında diyorum sen ne anladın ki!?"
"Aptal."
"Orada kalmamız gerekebilir belki.Beni tek mi bırakacaksın? Dönüşte yanımıza bir şeyler alalım."
"Senin orada altı tane arkadaşın yok mu beni ne yapacaksın." Onu deniyordum.Ve bunu yaparken aşırı fazla zevk alıyordum.
"Olsun." Dedi çocuk gibi dudağını büzdü."Gel."
"Bakarız." Sırıttı.
Nihayet alışveriş merkezine vardığımızda kıyafet mağazalarına girmeye başladık."In-ah"
Kıyafetlerden gözlerini çekip kafasını bana çevirdi."illa bir tane hediye almak zorunda değilsin.Hatta bir tek ona da almak zorunda değilsin.Neyi beğenirsen al.Kartım limitsiz.""Niye sen ödüyorsun?"
"Daha ek bir gelirin yok mirası mı harcayacaksın şimdiden?" Utana sıkıla yürümeye başladı."Gerçekten birine para ödetmeyi sevmiyor musun?" Dedim.Dalga geçecek bir özelliğini yakalamıştım.Güldüğüm sırada bana cevap vermden yürümeye devam etti."In-ah babanın parası gibi düşün."
"Benimle dalga geçersen seni batıracak kadar harcama yaparım."
"Buyur sahne senin." Gözleri ciddiyetimi anlamak istercesine kısıldı.Dudakları kıvrıldı ve başını salladı.
"O zaman eve uğramayalım alışverişi buradan yapıp direkt yazlığa geçelim.Hm?"
"Bana uyar." Ellerimi ceplerime soktum.Rahatlığım konusunda şaşırmış olmalıydı."Sana yardım edeyim de güzel bir şeyler alalım." Gülümsedi.Sanki içimde kelebekler varmışçasına içim gıdıklanıyordu.O ise bakına bakına geziniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret revenge,hyunin ✓
FanfictionAynı kaderi paylaşan iki insan.Bir sözleşme ile bir araya gelmişti. Ancak işler hiçte sanıldığı gibi masum ilerlemiyordu. İki rakip şirket , iki düşman baba ve iki düşman oğul. Bütün kirli çamaşırlar tek tek ortaya çıkıyordu. Bir sözleşme sonucu ayn...