Arsız (m)

727 46 15
                                    

Biliyorum sık sık hyunjin'in ağzından yazıyorum ancak bundan çok zevk alıyorum:)

Ayrıca kitap normalde jeonginin ağzından bu yüzden sık sık kimin ağzından olduğunu belli etme ihtiyacı hissediyorum.

Her neyse iyi okumalar~✨

🖤

(Hyunjin)

Sorumun ardından uzun bir sessizlik hakim olmuştu.Ne o nede ben gözlerimizi birbirimizden çekiyorduk.Ancak artık dayanacak gücüm yoktu.Hayatımda belki de ilk defa bir arzuya böylesine delice kapılmıştım.Ve yakınımda olan tek kişi de oydu.Vücudlarımız bu kadar yakınken kalbim adeta göğsümğ delmek istiyordu.Durduramıyordum.

"Olmaz hyun..jin." Cevabı ters değildi.Üzgün veya kızgın değildi ancak idrak edemiyordu.Yüzündeki ve saçlarındaki damlayan sulardan kurtulmak için kafasını hafif salladı ve burnunu hareket ettirdi.

"In-ah" Gözleri tekrar karakteristliğinden kaynaklı sert bir bakışa büründü.Yine de bu sefer farklı duygular vardı içinde."Biliyor musun." Sakin ve flörtöz bir yapıya bürünmüştüm.Elleri az önceki olay nedeniyle göğsümün üzerindeydi.Vücudum onunkine oldukça yakındı."Hareketlerin,davranışların.."
Ellerim beline yerleşti.Yüzüm yüzüne daha fazla yaklaştı."Ağzın,burnun, vücudun.." bir elim hafifçe bedenine doğru harekete geçti."Bütünüyle bir kediyi anımsatıyor.." Gözlerimi kıstım ve narsist bir gülüş attım.

"Hyunjin-ah..bırak gideyim." Sinirlenmişti.Ancak bu sadece bana ördüğü bir koruma kalkanından ibaretti. Kollarımdan sıyrılmaya çalıştı ancak altımızdaki ıslak zemin dengesini bozuyordu.

"Mesela bu.İki saniye önce ne kadar uysaldın." Gezinen elim kalçasına doğru kaydı."Ama şimdi bir kedi gibi bana tıslıyorsun?"

Nefeslerini kesik kesik alıyordu.Sert bakan gözleri alttan alttan beni süzüyordu.

"Bırak beni.Hadi bır- ah!" Vücudumu tamamen  ona bastırmakla kalmamış adeta onunkini kendime doğru bastırmıştım.

"Bırak da bırak.Sen başka kelime bilmiyor musun? Senin aksine.Ben senin hakkında her şeyi biliyorum. Zayıf noktaların da dahil." Nefesleri hızlanıyordu.Ancak gözlerindeki sinir ve hırs her zaman oradaydı."In-ah seninle bir sözleşme yaptık.Üzerine yemin ettik.Eğer yapmayacaksan.."

"Hayır!"

"Güzel.Bende öyle tahmin etmiştim." Ellerimden birisin kasıklarına doğru indi.

"Anlaşacağız bekle." Tüm vücdumu kendinden ittirdi."Öyle her aklının estiği gibi yapamazsın."

"Bu sözleşme bitene kadar yapacağız."

"Olmaz.Çok uzun bir zaman.Ayrıca dediğim gibi her kafana estiği zaman yapamazsın."

"Uzun bir süre yapmak istiyorum gel anlaşalım."

"Tanrım.Benden ne istiyorsun?"

"Bir süreliğine yapmak istiyorum.Senin ve kardeşin için bir çok şey yapacağım.Bunun bir karşılığı olmak zorunda."

"Başka bir şey olmaz mı? İlla bu mu yani!? Başka biriyle olsa olmaz mı ?"

"Cık." Bıkkın bir nefes aldı.

Secret revenge,hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin