34

865 97 142
                                    

Selammm özlediniz mi bizi ^^

Finale yaklaştıkça sanki elim bölüm yazmaya gitmiyor hikayelerini bitirmek istemiyor gibiyim ondan bölüm biraz geç geliyor kusura bakmayın 😔🥺

Bu arada dün yeni bir fic paylaştım görmeyen varsa ona göz atabilir. Bölüm sonuna kapak fotoğrafını bırakacağım ^^

Sizi daha fazla tutmayayım keyifli okumalar 💜

***

Kaveh ellerini omzuma koyup yüzüme eğildiğinde gülümseyerek onu izledim. Beni omzumdan ittirip duvara yapıştırdığında gözlerim kocaman açıldı. Elini midesine koyduğunda o kısacık zaman diliminde neyin geldiğini hissettim.

Kaveh yere kusarken anahtar dudaklarımın arasından kayıp yerle buluştu. Saçını yüzünün önünden çekip sırtına elimi koydum "İyi misin?" Yüzünü buruşturarak kafa salladı. Neyseki yere fazla kusmamıştı. Banyoya götürüp yüzünü yıkamasına yardım ettim.

Klozetin kapağını kapatıp onu oturttum "Hemen geleceğim miden bulanırsa tutma kendini kus tamam mı?" Kafa salladığında aceleyle temizlik malzemelerini alıp kusmuğu temizlemeye gittim. Eğer sabaha kadar orada beklerse Kaveh uyandığında beni boğazlardı.

Hem hala kusacak gibi duruyordu. Aceleyle orayı temizleyip üstüne parfüm sıktım. Kaveh'in yanına döndüğümde oturduğu yerde uyukluyordu. Elimi dudaklarında gezdirip ağzını kontrol ettim. Daha fazla kusmamış gibi görünüyordu.

Normalde midesini tamamen boşaltana kadar kusardı ama... Yatağa götürmek için onu kucakladığımda irkildi "Sorun yok uyumaya devam et." Elini yüzüme koyup ittirdi "Hayır uzaklaş..." Eli yüzümü ittirdiği için göremesemde omzumdan akan sıcaklık ve öğürme sesiyle iç çektim.

Kaveh kusmayı bitirdikten sonra ağzını koluma sildi "Bitti..." Onu klozete geri oturtup küvetin suyunu açtım "Artık duş almak zorundayız. Uyanık kalabilirsin değil mi?" Gözlerini ovuştururken kafasını kaldırmadı "Özür dilerim..." Ona sarılıp sorun olmadığını söylemek istiyordum ama üstüm kusmuk içindeydi.

Üstümü çıkartıp kuru kısmıyla omzumu sildiğimde gözlerini ovuşturmayı kesip alttan alttan bana bakmaya başladı. Kendi kusmasına rağmen koku yüzünden rahatsız olur diye sarılmaktan vazgeçip saçını okşadım "Sorun değil üzülme." Arkamı dönüp suyun sıcaklığını ayarlarken belimden dürtüp mırıldandı.

"Tiksinmiyor musun benden?" Hala suyla uğraşırken cevap verdim "Kusmanı ilk görüşüm değil." Sürekli sırtımdan dürtüklerken aceleyle suyu ayarlamaya çalıştım "Ama tiksinmedim demedin..." Derin nefes aldım "Tiksinmedim." Böbreklerimi delmeye çalışır gibi dürterken sordu "Gerçekten mi?"

Arkamı döndüm "Kaveh elimde olsa seni cep pidesi yapıp yer midemde saklarım. "Kafası karışmış şekilde bana baktı "Beni mi yemek istiyorsun? Yamyam mısın?" Elimi alnıma vurdum "Evet ve seni yiyeceğim soyun hemen!" Yanakları kızarırken eliyle hafifçe yüzünü kapatıp mırıldandı "Yoksa o anlamda mı?"

O kendi aleminde takılırken uzanıp kıyafetini çıkarmasına yardım ettim. Saç tokalarını çıkartırken yanlışlıkla saçını çektiğim için bir ton laf yesemde sonunda sıcak suya girebilmişti. Saçını yıkarken gözüne köpük kaçmasın diye dikkat ediyordum. Bir süre sessizce beni izledi.

"Alhaitham..." Saçını durularken gülümsedi "Seni seviyorum..." Bir anlığına duraksayıp gözlerine baktım.  Kalbim hızlanırken gülümsedim "Ben de seni seviyorum." Saçını duruladıktan sonra dudaklarına minik bir öpücük kondurduğumda kıkırdadı "Gerçekten tiksinmiyorsun."

Küvete girip onu kucağıma çektiğimde sırtını göğsüme yasladım. Kafasını yaslayıp gözlerini yumduğunda omzuna minik bir öpücük kondurdum "Uykun mu geldi?" Kafasını sallayıp iyice mayıştığında bebek gibi gözüküyordu.

No Key - Kavetham +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin