Selamlar ^^ öncelikle gecikme için özür dilerim internetim olmadığı için sabahtan beri sıkıntı çekiyordum amaaaa bunu normalden iki kat uzun bir bölümle telafi ediyorummm hehe neyse uzun tutmak istemiyorum ve ne kadar isteklisiniz gördüm yine de hedefe böyle hızlı ulaşmamız mutlu etti 👉👈
Beni tekrar mutlu edip erken bölüm almak istiyor musunuz? O zaman bu bölüm için 30 vote hedefi koyuyorum. Eğer bir gün içinde hedefe ulaşırsak veya geçersek gelecek bölümler için hoş sürprizler sizi bekliyor olacak ^^
***
Ben... Ben daha fazla öpmek istediğimden bahsetmiştim... Ama o öylece... Öylece onu ayartmamı söyledi... Yani yapabiliriz demek mi bu? Kendimi psikolojik olarak hazırlamadım bu duruma! Ya nefret ederse ve bir daha öpmeme bile izin vermezse...
Şarap kadehini elinde hafifçe sallarken kırmızı gözleri keskin bir şekilde tepkimi izliyordu. Göğsüme yasladığı ayağına uzandı elim "Nedense ayartılan benmişim gibi hissediyorum." ayak bileğine minik bir öpücük kondurup yüzüne eğildim.
"Eğer canın yanarsa beni durdur. Bu... Bu benim ilkimde." Kaveh'in yoğun bakışları yerini şaşkınlığa bıraktı "Ne?" Konuşmasına izin vermeden onu öptüm. Gömleğini yavaşça yukarı sıyırırken yumuşak teninin hissiyle heyecanlandım. Geri çekilip gömleğini çıkarttım.
Hafifçe kızarmış yüzü ve açıkta kalan vücuduna baktım. Utanmış şekilde elinin tersini dudaklarına götürdü "Neden öyle bakıyorsun?" Elinde hala tutmak için gayret ettiği şarap bardağını alıp bir yudum aldım "Nasıl bakıyormuşum?" Bardağı masaya bırakıp cevap vermesi için yüzüne eğildim. Gözlerini kaçırarak cevap verdi "Öyle işte..."
O böyle sevimli davrandığında kontrolümü kaybetmiş gibi hissediyordum. Her bir yanını her bir zerresini öpüp keşfetmek istiyordum. Dudaklarımızı birleştirirken bile daha fazlasını istiyordum. Dudaklarının tadından hiç sıkılmamıştım ama diğer yerlerin tadını da merak ediyordum.
Dudaklarından yavaşça aşağı kayıp boynuna geldim. Hassas mıydı mesela burası hafifçe ısırdığımda nasıl tepki verecekti. Dişlerimi geçirdiğimde irkildi ısırdığım yerin üzerini yaladığımda inledi. Boynundan yavaşça memesine indim.
"Kaveh burası hassas mı?" Göğsü hızla inip kalkarken kafasını iki yana salladı "Burayı her öpüp dokunuşumu hatırlayacaksın. Öyle ki buraya en ufak temasta hatta kıyafetinin sürtünmesinde bile aklına ben geleceğim." Kaşlarını çatmasına rağmen utandığı yüzünden okunuyordu "Ne saçmalıyorsun sen?"
"Hmm, ya ben yokken bu yüzden sertleşirsen. Bu dokunuşlarımı hayal ederek mastürbasyon da yapar mısın?" Meme ucunu yaladığımda inledi. Biraz emip dudaklarımın arasında meme ucunu ezerken diğer elimle bacağını okşadım.
Nefes alış verişi sıklaşıp titremeye başladığında onu görmek için geri çekildim. Bu manzara cidden... Tek eli yumruk şeklinde kenarda dururken bir elini de ağzına kapatıp inlemesini bastırmaya çalışıyordu. Beli istekle kıvrılmış teninde ise benim izlerim vardı. Yoğun bakışları altında içimde bir şeylerin hareket ettiğini hissettim.
"Alhaitham... Neden durdun?" Kesik nefesleri arasında sorduğu soru zaten çarpan kalbimi daha da heyecanlandırdı. Elimi pantolonunun düğmesine götürdüm "Kaveh, sakso çekeyim mi?" Utançla elimi tuttu "Bir... Bir dakika burada mı? Salonun ortasında mı yapacağız?"
Elimi çeneme koydum "Haklısın pek konforlu değil." Bacaklarını belime dolayıp kollarımı beline sarıp ayaklandım "Hey birden ne yapıyorsun?" Hızla kapıya yürüdüm ve durdum "Ah, kimin odasına?" Kafam karışık şekilde yan yana olan iki kapıya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Key - Kavetham +18
Fanfiction"O zaman bugün senin için içelim." Bardağımı onunkiyle tokuşturdum ve bir yudum aldım. Kaveh bir solukta bitirip yenisini doldurmak için şişeye uzandı. "Bu arada beni neden öptün Alhaitham?" Ağzıma götürdüğüm pasta çatalımdan kucağıma düştü.