7

1.1K 175 165
                                    

Bölüme başlamadan önce ufak bir dilencilik yapayım ಥ⁠_⁠ಥ Lütfen hayalet okuyucu olmayın vote ve yorum yaparak bölüm yazmam için daha çok motive olmamı sağlayabilirsiniz ಥ⁠‿⁠ಥ Ufak bir hatırlatma sadece bir kaç saniyenizi alır zor değil ehe ಠ⁠◡⁠ಠ

***

Öpüşmeye devam ettikçe bir süre sonra kanım kaynıyormuş gibi hissetmeye başladım. Elim sırtında gezindikce daha fazlasını keşfetmek istedim. Elim belinden kalçasına ilerleyecekken son anda kendimi durdurabildim. Ben duraksayınca Kaveh geri çekilip bana baktı.

Dağılmış saçları, parlayan kırmızı gözleri ve kızarmış yüzü ile eşsiz bir manzarayı izliyormuş gibi hissettim. Bu biraz daha devam ederse kontrolümü kaybedeceğim... Eğlenir bir ses tonuyla konuştu "Alhaitham kızarmışsın."

Elimi yanağıma bastırdım "Biraz sıcak oldu gibi o yüzden." Gözlerine baktıkça içine çekiliyor gibi hissettim. Ne olduğunu açıklayamıyorum ama bir bağımlılık gibiydi. Son kez öpüp uzaklaşsam mı? Gitmeliyim ama hala sonuncusunun peşindeyim. Kendime gelmem lazım!

Ayağa kalkıp elimle yüzüme yel yaptım "Neyse ben uyumaya gidiyorum. Bugün erken kalktığım için yorgunum." Odama girerken arkamdan iyi geceler demesini duymazlıktan gelip kapıyı kapadım. Elimi alnıma vurup aşağıya baktım. Fark etmemiştir değil mi?

Banyoya gidip yüzümü soğuk suyla defalarca yıkadım. Aynadaki yansımama baktım "Cidden sapık mıyım ben?" Kafamı iki yana salladım. Bir türlü sakinleşemiyorum. Niye bu kadar üstüme geldi ki? Yani, memelerimi bile elledi! Banyoda volta atıp kendi kendimi yerken düşündüğüm için daha kötü hale geliyordum.

Madem öyle başka çarem yok. Eşofmanımı ve çamaşırımı indirirken utançtan yerin dibine girecekmişim gibi hissettim. Kaveh'i mastürbasyon için kullanmak istemiyorum ama onun yüzünden bu hale geldim. Gözlerimi kapadım. Tamam bu bitince istediğim kadar utançtan kendimi paralarım. Ya da paralamam bilmiyorum.

Bir elimi banyo duvarına yaslayıp kafamı da ona yasladım. Gözlerimi kapattığım için gözümün önüne sürekli Kaveh gelip duruyordu. İnce belinde elimi gezdirdiğimi ve yavaşça aşağılara indiğimi hayal ettim. Elimi hızlandırırken kalp atışlarım hızlandı.

Öpüştükten sonra omzumda soluklanırken boynumu gıdıklayan nefesini ve sesini duyabiliyordum sanki "Alhaitham..." Elini göğsümden yavaşça aşağı indirip kavradığını hayal ettim. Kalbim ağzımda atıyordu sanki. Eli hızla hareket ederken derince beni öpüşünü hayal ederken kasıldım.

"Ah, ah Kaveh..." Boşaldıktan sonra elimdeki meniye boş gözlerle baktım "Ne yaptım lan ben?" Temizlendikten sonra yatağa uzandım. Alhaitham, yatacak yerin yok. Bunu nasıl yaptın? Kendini kontrol edemeyen azgın bir canavar mısın sen! Utançla yorganı kafama kadar çektim.

Düşünmeden o anlık verdiğim bir karardan ilk kez bu kadar pişmandım. Kaveh beni ölene kadar dövse karşı çıkamam. Utanç ve suçluluk içimde harmanlanıp bana eziyet ederken tüm gece yatakta dönüp durdum.

Deli gibi yorgundum ama uyuyamıyordum. Yataktan kalkıp yere uzandım "Hızlı bir sporla kendimi yorup yatağa atacağım ve uyuyakalacağım. Hem böylece bütün gün yataktan çıkmam gerekmez." Bir süre sonra kendimi yatağa attım.

Doğan güneş gözümü yakarken gözümü kapattım "Kaveh'i hayal eden aklımı sikeyim." Kafamı diğer tarafa çevirip güneşten kaçındım. Farkına varmadan kısa sürede uykuya daldım.

Kaveh;

Alhaitham gittikten sonra ortalığı toplayıp bende uyumaya gittim. Yatakta sırt üstü uzanıp ellerimi havaya kaldırıp baktım. Cidden memelerinin şakası yoktu. Strest topu gibi mıncırmak da güzel hissettiriyordu. Esneyip gözlerimi ovuşturdum. Ardından deliksiz bir gece uykusu çektim.

No Key - Kavetham +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin