Selamlar yeni bölüm ile tekrar birlikteyiz hehe~ Umarım iyisinizdir bu bölüm içinde hedef yok yine de etkileşim arttıkça yazma isteğimin arttığı gerçeğini unutmayalım 👀
Neyse uzatmadan bölüme geçelim keyifli okumalar 🥺
***
Alhaitham;
Altımda hissettiğim kıpırdanmayla homurdandım. Ardından göğsüme dokunan ellerin beni ittirmesiyle gözlerimi araladım. Kaveh altımda kıvranırken beni üstünden atmaya çalışıyordu. O hareket ettikçe bir şey penisimi sıkıştırıyordu sanki. Kaveh omzuma vurdu "Uyansana aptal içimdeyken uyumuşsun!"
Zorlukla yataktan destek alıp kafamı kaldırdım. Kaveh kızarmış gözleri ve yanaklarıyla sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Boynunda ve vücudunda ısırık ve öpücük izleri vardı. Kendini kasıp durduğu için tahrik olmuş hissediyordum. Erekte olmuş penisini tutmak için uzandığımda elime vurdu.
"Aklından bile geçirme beni sikerek öldürmeyi falan mı düşünüyorsun!" Gülümsedim "Sabah ereksiyonu yaşıyoruz yani sağlıklıyız. Bir tur atıp kurtulabiliriz." Karnımdan beni ittirip içinden çıkartmaya çalıştı "Senin bir turlarına inanmayı bırakalı çok oldu." Beline sarılıp boynundan öptüğümde elini boynuma sardı.
"Tamam ama ben boşaldığımda bırakacaksın." Kafa sallayıp dudaklarını öptüm. İçkinin tadını hala alabiliyordum. İçinde yavaşça hareket ederken kollarını boynuma sımsıkı sardı. O bana sarıldığında hiç hissetmediğim bir sıcaklık içimi sarıyordu.
Kokusunu içime çekerken sarhoş oluyormuş gibi hissediyordum. Elimi penisine koyup sıvazaldım. Tek elimi yanağına koyup yüzünü izledim. Hareketlerimi hızlandırıp bir an önce onu boşaltmak istiyordum. Yanakları gözlerinin rengini alırken bu görüntü karşısında midemde bir şeyler havalanıyormuş gibi hissettim.
Kasılması sıklaştığında boşalmak üzere olduğunu anladım. Dudaklarını öptüm ve titreyerek boşaldı. İçinden çıkıp prezervatifi çıkarttım "Ah... Bu yırtılmış..." Kafamı kaldırmadan göz ucuyla Kaveh'e baktım. Yarı doğrulup karnını tuttuğunda canı yandığı düşüncesiyle suçluluk içimi kemirmeye başladı.
Başımın ağrısı kendini belli ettiğinde elimi başıma bastırdım. Kaveh saçını geriye yatırdı "Bunu sarhoşken bir daha yapmayalım. Bu arada banyoya gitmeme yardım eder misin?" Onu kucaklayıp kaldırdığımda kızmadı. Sanırım akşamdan kalma olduğu için enerjisi yoktu.
Benim odamdaki banyoya getirmiştim ama küvet yoktu çünkü kullanımını sevmiyordum. Duş kabinine girdiğimizde kafasını omzuma yasladı. Bir elimi saçlarına koyup okşadım. Diğer elimle suyu açıp sıcaklığını ayarladım. Suyun altına girdiğimizde elimi saçlarına daldırıp suyun iyice ıslattığından emin oldum.
Ardından şampuan döküp saçlarını köpürttüm. Saç diplerine ve kafasına masaj yaptım. Saçlarını durulayıp beline sarıldım "İçinde kondom parçası var mı diye hızlıca kontrol edeceğim tamam mı?" Mayışmış bir şekilde bana baktı "Tamam ama hızlı ol. Eğer bilerek oyalandığını fark edersem..."
"Seni daha fazla zorlamak istemiyorum içinde varsa meniyi ve kondom parçasını çıkarıp seni temizleyeceğim." Bana yaslandığında parmağımı yavaşça içine ittim. Kısa sürede içini kontrol ettiğimde meni dışında içinden bir şey çıkmamıştı "Neyseki içinde parça yok."
Kaveh eline şampuanı aldı ve eline sıktı "Bende senin saçını yıkayayım." Saçlarıma elini daldırdığında kalbim hızlandı. Kırmızı gözleri yorgun olsa da odaklanmış bir şekilde kafamı köpürtmeye odaklanmıştı "Senden... Senden böyle bir beklentim yoktu. Her seferinde seni zor durumda bırakan benim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Key - Kavetham +18
Fanfiction"O zaman bugün senin için içelim." Bardağımı onunkiyle tokuşturdum ve bir yudum aldım. Kaveh bir solukta bitirip yenisini doldurmak için şişeye uzandı. "Bu arada beni neden öptün Alhaitham?" Ağzıma götürdüğüm pasta çatalımdan kucağıma düştü.