16

1K 144 84
                                    

Selamlar öncelikle gecikme için kusura bakmayın planda olmayan şeyler bir anda hayatımı meşgul etti ಥ⁠_⁠ಥ

Biliyorsunuz bayram geldi ve hiç olmadığım kadar meşgul olacağımı düşünüyorum bu yüzden size hedef koymuyorum ಥ⁠‿⁠ಥ

Hedeflere çok kolay ulaştığınız ve bayram dolayısıyla gecikecek bölümleri telafi etmek için bir kaç fikrim var ama sürpriz olsun o (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

Neyse fazla uzatmayayım siz bölümü okuyun öpüyorum hepinizi hayırlı bayramlar~

***

Alhaitham ellerimi çekip beni sandalyeye oturttu "İşim bitene kadar uslu uslu otur." Somurtup elimi yanağıma yasladım. O sakince bulaşıkları köpüklerken offladım. Masaya vurarak ritim tutup oyalandım ama o da bir süre sonra sıkıcı gelmişti.

Kafamı masaya dayayıp sessizce beklerken gözlerim kapanmaya başlamıştı. Tam uykuya dalacakken babamın ve annemin acı çeken yüzü gözümün önüne geldi. Yüksekten düşüyor gibi hissederken irkilerek kafamı kaldırdım.

Kalkıp Alhaitham'ın beline kollarımı sardım "Sıkıldım... Eğlendir beni..." Mızmızlanmamı umursamadan bulaşığı durulamaya başladı. Bir elimi göğsüne doğru çıkartırken diğer elimi aşağı kaydırmaya başladım "Beni görmezden mi geliyorsun? Hey Alhaitham!"

Bileklerimden tutup beni engelledi "Kaveh sabrımı sınama." Yanağımı sırtına yasladım "Tamam o zaman sadece sarılalım olur mu?" Arkasını dönüp yüzüme baktı "Neyin var senin? İlk kez de sarhoş oluyor değilsin ki?"

"Ah bilmiyorum. Sadece bir şeyler yapmak istiyorum." Alhaitham düşünceli bir şekilde bana baktı ve yanağımdan öptü "Neden yanağımdan öptün?" Gülümsedi "Bilmiyorum sadece yapmak istediğim için yapıyorum." Kollarımı göğsümde kavuşturdum.

"Ben neden istediğimde seni öpemiyorum?" Parmaklarını çeneme koyup cevapladı "Çünkü her seferinde beni baştan çıkarıyorsun ve düzgün düşünemiyorum." Gözlerimi kıstım "Umrumda değil hadi sevişelim." Gözlerini kaçırdı "İşte bundan bahsediyorum beni hep kışkırtıyorsun." Elini çenemden çekip gözlerini kaçırdığında yanağından öptüm.

"Lütfen, olmaz mı?" Beni kucaklayıp yemek masasına oturttuğunda bacaklarımı beline sardım. Ensesinden çekip onu derince öptüğümde hızla karşılık verdi. Başım dönüyor gibi hissettirirken elleri meme ucumda dolanıyordu.

Alt tarafındaki şişlik bana baskı yapıyordu. Hiç bir şey düşünmüyordum. Yavaşça belimden aşağı kayıp pantolonumu sıyırdı. Dudağını hafifçe ısırdığımda inledi. Nefes nefese konuştum "Sok hemen."

Alhaitham kafasını iki yana salladı "Olmaz... Yapmayalı bir süre geçti... Canın yanar..." Kendimi ona bastırdığımda kafasını omzuma yasladı "Acele et... Seni içimde istiyorum..." Alhaitham belimden tutup beni havalandırdı "Ne yapıyorsun?"

Yatak odasına aceleyle ilerlerken cevapladı "Burada kayganlaştırıcı yok." Omzunu ısırıp yaladığımda beni yatağa yatırıp üstüme çıktı. Çekmeceden aceleyle kayganlaştırıcı aldı "Alhaitham... Direkt sok gitsin..." Kayganlaştırıcıyı sıktığında soğuk sıvı ile irkildim "Bugün neden bu kadar acelecisin?"

"Bir an önce yapmak istiyorum çünkü!" Alhaitham sırtını yatak başlığına dayayıp beni kucağına çekti "Tamam o halde kendini hazırla." Elime kayganlaştırıcıdan döktü "Acele et benimde pek sabrım kalmadı." Karnının üstünde yüz yüze otururken hafifçe öne eğildim.

Bir parmağımı içeri yavaşça ittim. Alhaitham omzuna tutunduğum kolumu okşadığında ona baktım "Nedense baktığın için utandım." Parmağım hareket ederken yüzüme düşen saçımı kulağımın arkasına itti "Benim gördüğümü görsen sen de bakardın."

No Key - Kavetham +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin